هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه&#۱۶۰;

دربی ایرانی‌ها در حضور کی‌روش

امروز رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه در حالی پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها دو تیم روستوف و ترک گروژنی با ستاره های ایرانی مقابل هم صف آرایی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر روسیه در دومین هفته از دور برگشت امروز یکی از حساس ترین جدال های خود را برگزار می کند که طی آن تیم های روستوف و ترک گروژنی به مصاف هم می روند تا جنگ همسایه ها در جدول رده بندی تحت الشعاع دربی ایرانی های حاضر در این رقابت ها قرار بگیرد.


سردار آزمون بعد از نیمکت نشینی در مصاف با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی یورولیگ امروز به احتمال فراوان در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت به خصوص بعد از درخششی که در مصاف با تام تومسک در هفته قبل داشت. ستاره ایرانی امروز در حالی مقابل هموطن خود میلاد محمدی در ترک گروژنی قرار می گیرد که حضور کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در ورزشگاه المپیکو 2 می تواند برجذابیت های این دربی بیافزاید.


کی روش که پنجشنبه گذشته به روسیه رفت تا در ادامه بررسی شرایط لژیونرها بازی سردار مقابل منچستر را تماشا کند تصمیم گرفت تا امشب به اقامتش در شهر روستوف ادامه دهد تا با تماشای مصاف این تیم با ترک گروژنی از شرایط دو ستاره جوانش در تیم ملی ایران باخبر شود از همین رو سردار آزمون و میلاد محمدی امروز با انگیزه های دو چندان به میدان خواهند رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان