انتشارات فنی ایران با ۱۸۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می آید

مدیر انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان) از انتشار بیش از ۱۸۰ عنوان  کتاب جدید و ۲۱۰ عنوان تجدید چاپ در سال ۹۶ داد خبر داد.

انتشارات فنی ایران با 180 عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می آید

 سیدرضا کروبی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این انتشارات در سال گذشته تغییراتی ساختاری را آغاز کرده که بخشی از آن در عناوین جدید قابل رویت است.  از این پس کتاب های نردبان که پیشتر با یک لوگو شناخته می شد با چهار رنگ شناخته می شود. نردبان آبی، نردبان قرمز، نردبان سبز و نردبان بنفش به ترتیب معرف شاخه های پیش از دبستان، مهارت های زندگی، محیط زیست و عمومی خواهند بود. همچنین تغییراتی در قطع کتاب ها و همگون سازی طراحی و گرافیک آثار رخ داده  است که توسط مخاطبان قابل رویت خواهد بود.

مدیر انتشارات فنی ایران با اشاره به این که این انتشارات از سال 1374 تمرکز خود را بر انتشار کتاب هایی با موضوع محیط زیست گذاشته گفت: از 20 سال پیش موضوع مهارت های زندگی را نیز یکی از دغدغه های خود قرار دادیم و اولین ناشری بودیم که به انتشار کتاب‌های حفظ محیط زیست برای کودکان و نوجوانان پرداختیم. همچنین برگزاری جشنواره  ادبی سپیدار و انتشار آثار برتر این جشنواره از دیگر گام های این شرکت  بوده است. تا آنجا که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثاری از مهدی رجبی، زهرا شاهی، فاطمه سرمشقی، سولماز خواجه وند و... که از برندگان و تقدیرشدگان این رخداد ادبی بوده اند با موضوع محیط زیست در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کروبی به تاثیرات آثار فرهنگی در آموزش حفظ و توجه به محیط زیست اشاره و بیان کرد: آگاهی جامعه از خطرات زیست محیطی، نیاز به کتاب‌های این حوزه را دو چندان کرده است. ضمن این که بهره گیری از  تجربه متخصصان و پژوهش در حوزه محیط زیست، یکی از عوامل موفقیت کتاب های نردبان سبز در سرتاسرکشور بوده است.

به گفته مدیر انتشارات فنی ایران،   دیدار با نویسندگان بخشی از برنامه های این انتشارات خواهد بود؛ پیام ابراهیمی و مریم فیاضی روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت، آتوسا صالحی جمعه چهاردهم اردیبهشت، هدا حدادی سه شنبه هجدهم اردیبهشت و مهدی رجبی در روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت از ساعت 16 میزبان علاقمندان کتاب های نردبان  واقع در سالن ناشران کودک و نوجوان خواهند بود.

همچنین «انجمن یوزهای شریف، یک فرار آشغالانه، اشباح جنگل سوخته، قولولی، توتیاشا و جاده ی پرپیچ و خم، ماجراهای تانتانا، از لاک پشت ها چه خبر؟، ماجراهای پویان، قصه های نهال، دختری با موهای وزوزی» برخی از آثاری هستند که مخاطبان می توانند در نمایشگاه کتاب تهران آنها را رویت و خریداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر