ماهان شبکه ایرانیان

از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

سمینار نقش حقوق مالکیت معنوی در حمایت از تولیدات و کالای ایرانی برگزار شد

سمینار «نقش حقوق مالکیت معنوی در حمایت از تولیدات و کالای ایرانی در سطح ملی و بین المللی» به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

سمینار نقش حقوق مالکیت معنوی در حمایت از تولیدات و کالای ایرانی برگزار شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، سمینار «نقش حقوق مالکیت معنوی در حمایت از تولیدات و کالای ایرانی در سطح ملی و بین المللی» به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

در این سمینار یکروزه که با حضور جمعی از مخترعین، صنعتگران و فعالان عرصه حقوق مالکیت معنوی در محل سالن همایش‌های سازمان ثبت برگزار شد مباحث و محور‌هایی همچون نقش مالکیت معنوی در حمایت از تجاری سازی فنآوری، نقش حقوق مالکیت معنوی در حمایت از کالا‌های ایرانی، نقش طرح‌های صنعتی در تولید ملی، نقش و جایگاه زنان در نظام مالکیت فکری و رابطه کارآفرینی و مالکیت معنوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره ثبت اختراعات مرکز مالکیت معنوی، مدیرکل نوآوری و کسب و کار‌های نوین معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری، مدیرکل مالکیت فکری و حقوق بین الملل صدا و سیما و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از سخنرانان این سمینار بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان