عباس ترابیان خبر داد:

تورنمنت فوتسال تبریز با حضور اوکراین، بلاروس و ژاپن

رییس کمیته فنی فوتسال از برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های ملی ایران، اوکراین، بلاروس و ژاپن خبر داد.

تورنمنت فوتسال تبریز با حضور اوکراین، بلاروس و ژاپن

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری تورنمنت چهارجانبه‌ فوتسال در تبریز توضیح داد: جلسه‌ای را امروز (دوشنبه) با آقای بهتاش، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی داشتیم و تمام زوایای مربوط به برگزاری تورنمنت چهارجانبه را از تاریخ 31 شهریور تا چهارم مهر بررسی کردیم. قرار شد سالن پورشریفی به بالاترین استاندارد برسد. نور سالن در حال حاضر بالاتر از حد استاندارد است و کفپوش جدید هم به زودی می‌رسد.

او در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی در تورنمنت تبریز شرکت خواهند کرد؟ گفت: حضور تیم‌های ملی فوتسال اوکراین و بلاروس قطعی شده و نامه موافقت آن‌ها به دست‌مان رسیده است. منتظر نامه ژاپن نیز هستیم. من در حاشیه مسابقات جام‌ملت‌های آسیا در تایپه با ژاپنی‌ها در این مورد صحبت کرده بودم. هم‌چنین قرار است ستادی در تبریز برای برگزاری این مسابقات تشکیل شود و ما از نیروی‌های تبریزی استفاده کنیم. کار را خود تبریزی‌ها به دست خواهند گرفت و من نیز به همراه یکی دو نفر دیگر به آن‌جا می‌روم.                                                   

رییس کمیته فنی فوتسال هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که آیا این تورنمنت در تقویم لیگ برتر لحاظ شده است، بیان کرد: ما برنامه یک ساله تیم ملی را از مدت‌ها پیش بسته‌ایم. قرار است دو بازی با برزیل در آبان داشته باشیم. هم‌چنین 11 تا 15 آذر برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه به قزاقستان می‌رویم. سپس از 14 تا 17 بهمن در صربستان دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور خواهیم داشت. برزیل نیز در فروردین 1398 به ایران خواهد آمد تا دو بازی تدارکاتی داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر