ماهان شبکه ایرانیان

قائم مقام نمایشگاه کتاب در گفتگو با مهر:

خوشبختانه نفوذ آب به مصلی، پیش از نمایشگاه کتاب بود

قائم مقام نمایشگاه کتاب ضمن تائید نفوذ آب به برخی از قسمت‌های شبستان مصلی، محل استقرار ناشران عمومی، تاکید کرد که بارش‌های دیشب آسیبی به این نمایشگاه وارد نکرده است.

خوشبختانه نفوذ آب به مصلی، پیش از نمایشگاه کتاب بود

امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت نفوذ آب به قسمت‌هایی از فضای نمایشگاه کتاب در شبستان مصلای امام خمینی (ره)، گفت: در بارش‌های شب گذشته تهران، مقداری آب از کناره نورگیرها در یکی دو قسمت از شبستان به داخل این مجموعه نفوذ کرد اما خوشبختانه مسئله جدی به وجود نیامد و خسارت خاصی به ناشران این بخش وارد نکرد.

وی افزود: اتفاقاً ما خیلی خوشحالیم که این بارش، قبل از شروع به کار نمایشگاه اتفاق افتاد چرا که مشکلاتی که در برخی نقاط از نظر آب‌بندی و نفوذ آب به فضای نمایشگاهی وجود داشت، همان دیشب با کمک دوستان برطرف شد.

قائم نمایشگاه نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد که آب از طریق سقف، به هیچ یک از سازه‌های موقت که در فضاهای باز و غیرمسقف مصلی برپا شده، نفوذ نکرده است اما ممکن است از کناره‌ها، آب به داخل چادرها نفوذ کرده باشد که خوشبختانه در این مورد هم هیچگونه خسارتی به ناشران عزیز وارد نشد.

شهرام‌نیا با یادآوری تجربه دو دوره قبلی نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب و خساراتی که نفوذ آب به سازه‌های نمایشگاهی، به ناشران وارد کرد، گفت: امسال ضرورت انجام اقداماتی برای جلوگیری از نفوذ آب به سازه‌های نمایشگاه کتاب را به عنوان یک مطابقه جدی با مسئولان مصلی در میان گذاشتیم و حساسیت ویژه‌ای در این موضوع، داریم.

وی در مورد بازپرداخت خسارت‌های احتمالی هم که از این طریق به ناشران وارد خواهد شد، عنوان کرد: همه ناشران شرکت کننده در نمایشگاه، مثال سال‌های قبل، تحت پوشش بیمه پرداخت خسارت ناشی از حوادث طبیعی قرار دارند و طبیعتاً در صورت بروز خسارت، تعهدات مربوطه به آنها انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان