همه آنهایی که من را می‌خواستند به یکباره ناپدید شدند

میداوودی: برای لیگ برتر موهایم را بلند می‌کنم!

کاپیتان نفتی های مسجدسلیمان یک بار دیگر موفق شد خود را به سطح اول فوتبال ایران برساند. میلاد میداوودی باز هم توانست یکی از موثرترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد.&#۱۶۰;

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی فصل موفقی را به همراه تیم نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت. او که پس از پشت سر گذاشتن دوران ناکامی باز هم خود را به زمین فوتبال رساند و همه تلاش خود را به کار بست تا این بار در سرزمین ابا و اجدادی احیاء شود و بتواند باز هم نام خود را بر سر زبان ها بیندازد ودر نهایت  این هدف به بهترین نحو اجرایی شد. باز هم یک ورزشگاه و باز هم شعار معروف "واویلا واویلا میلاد میداوودی"!


مهاجم سابق تیم ملی بدون تردید یکی از عوامل مهم قهرمانی نفت مسجدسلیمان در لیگ یک و رسیدن به لیگ برتر محسوب می شود. با میلاد میداوودی صحبت کردیم تا باز هم از مهاجم موفق دهه اخیر فوتبال ایران حرف به میدان بیاوریم. 


عوامل زیادی در صعود نفت نقش داشت


خیلی ها در این یکی دو روز به من لطف داشتند اما من فقط یکی از عوامل موفقیت نفت مسجدسلیمان بودم. بازیکنان باغیرت و کادرفنی کاربلد توانستند در بازی های مختلف حریفان را به زانو دربیاورند. در ضمن مسئولین شهر نیز از تیم حمایت خوبی داشتند و همه این عوامل دست به دست هم داد تا بتوانیم به بهترین نحو بازی های خود را به پایان برسانیم. 


قبل از آمدنم گفتم لیگ برتری می شویم


قبل از آمدن به تیم نفت، به چند تا از دوستانم گفتم به تیم شهرم می روم تا با آنها لیگ برتری شویم. شاید بهتر است بگویم یک جورهایی مطمئن بودم که می توانیم لیگ برتری شویم. من به دنبال اثبات خودم بودم و باقی تیم هم در بالاترین حد انگیزه در بازی ها به میدان می رفتند. پس از همه شرایط مهیای حضور در سطح اول فوتبال ایران بود و فقط بدشانسی محض می توانست ما را از این افتخار دور کند که خداراشکر این اتفاق نیفتاد. 


گفتم اگر قرار است لیگ یک باشم به شهر خودم می روم


شرایط به گونه ای پیش رفت که امسال نتوانم در لیگ برتر به میدان بیایم و من هم با خودم گفتم اگر قرار است در لیگ یک به میدان بروم با تیم شهر خود این کار را می کنم. به همین دلیل به نفت مسجدسلیمان آمدم. پس از حضورم نیز 5،6 بازی را به خاطر شرایط بدنی از دست دادم اما پس از آنکه روی فرم آمدم توانستم پا به ترکیب اصلی بگذارم و خداراشکر  همان انتظاری که از خودم داشتم را برآورده کنم. در اولین دیداری که به میدان رفتم توانستم گل برتری را برابر راه آهن به ثمر برسانم و از آن به بعد هم به لطف خدا تاثیرگذاری من آغاز شد. 


باز هم همبازیان دوران کودکی یکی شدیم


انگیزه های فراوانی برای این موفقیت داشتم. یکی از این دلایل، حضور در شهر خودم بود. من فوتبال را از این شهر آغاز کردم. همه کسانی که با آنها بزرگ شدم در این بازی ها از ما حمایت می کردند و این حس بسیار شیرینی است که همه رفقایت را در کنار خودت و حامی تیمی می بینی که در آن بازی می کنی. در ضمن مسجدسلیمان به عنوان شهری که فوتبال از آن شروع شد باید یک تیم در سطح اول فوتبال ایران داشته باشد. 


به یک باره تماس‌هایشان را با من قطع کردند


در فصل نقل و انتقالات فصل گذشته چند مربی لیگ برتری با من صحبت کردند و خواستند تا به عضویت تیم شان دربیایم. من هم با توجه به پیشنهاد این مربیان، به پیشنهادات دیگرم فکر نکردم اما در ادامه اتفاقی عجیب افتاد که من را متعجب کرد. به یک باره هر دو سه مربی، ارتباطشان را با من قطع کردند و این اتفاق در بدترین زمان ممکن افتاد. عمل ناشایست این مربیان باعث شد تا من نیم فصل اول را از دست بدهم چرا که خیالم راحت بود می توانم با یکی از این تیمها قرارداد ببندم اما این اتفاق نیفتاد و فصل نقل و انتقالات از دست رفت. 


می خواستم خودم را به خودم ثابت کنم


یکی از دیگر دلایل انگیزشی من برای درخشش همین اتفاق بود. حالا همه این مربیان دیدند میلاد میداوودی حتی اگر از نظر بدنی هم در افت باشد از نظر فنی همیشه در بهترین حالت است. در حقیقت اول می خواستم خودم را به خودم ثابت کنم که باز هم می توانم احیا شوم و پس از آن هم به همه آن کسانی که بی معرفتی کردند و به یکباره ارتباط خودشان را با من قطع کردند. خداراشکر می کنم که توانستم خودم را به این ترتیب اثبات کنم. 


تیمی که 34 هفته صدرنشین بوده باید صعود کند


پس از بازی های هفته چهارم که نفت با شهرداری ماهشهر هم امتیاز بود سیر صعودی خودمان را آغاز کردیم. از آن زمان تا پایان بازی همیشه در صدر جدول بودیم و باید گفت تیمی که 34 هفته صدرنشین است باید لیگ برتری شود. اتفاقا ما هفته های پیش می توانستیم این کار را قطعی کنیم اما به خاطر غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال این اتفاق صورت نگرفت. 


8 گل زدم و بالای 10 پاس گل دادم

پس از حضور در تیم نفت توانستم 8 گل برای این تیم به ثمر برسانم. نگاه دقیقی به آمار ندارم اما با آنالیزهایی که کادر فنی ما داشتند بالای 10 پاس گل هم ارسال کردم. البته از نظر تاثیرگذاری روی گل های به ثمر رسیده هم می توانم بگویم بازی های فراوانی بود که خداراشکر توانستم در گل های به ثمر رسیده تیممان تاثیرگذار باشم. در دو، سه بازی هم فکر می کنم عملکرد بی نقصی داشتم بازی هایی مانند دیدار برابر بادران و یا ملوان بندرانزلی که فقط چهار بار تیر دروازه را به لرزه درآوردیم. 


تشویق با لهجه بومی مزه دیگری دارد


بعد از جدایی از استقلال در تیم هایی بودم که هوادار چندانی نداشتند تا اینکه به نفت آمدم. من در تیم هایی مانند استقلال خوزستان و سایپا حضور داشتم اما پیوستن به نفت مسجدسلیمان همان خاطرات استقلال را برای من تداعی کرد. باز هم شعارهای هواداران و ورزشگاه پر از تماشاگر که لذت فوتبال را چند برابر می کند. علاوه بر همه اینها وقتی با زبان و لهجه خودتان تشویق می شوید حس بسیار خوبی دارد. 


از محمود فکری بیشتر می شنویم


پس از حضورم در تیم نفت با محمود فکری صحبت های زیادی انجام دادم. او هم من را به عنوان یکی از بزرگترهای تیم به سایر بازیکنان معرفی کرد. پس از آن همه ما بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم تدابیر محمود فکری را در زمین پیاده کنیم و خداراشکر او هم پس از پایان بازی ها از من کاملا راضی بود. او از مربیان جوانی است که در سال های آینده بیشتر از او خواهیم شنید. او ابتدای فصل هم تیم بسیار خوبی جمع کرد که در پایان فصل آثار آن را دیدیم. 


از 10 روز دیگر تمرینات لیگ برتری را آغاز می کنم


هنوز چیزی درباره آینده ام مشخص نیست. بهرحال تیم در ابتدا باید یک اسپانسر پیدا کند و پس از آن به بررسی شرایط بازیکنان بپردازد و به همین دلیل من هم هنوز چیزی نمی دانم. البته خداراشکر مربیان از من راضی بودند. اما من از 10 روز دیگر تمرینات سفت و سخت خودم را آغاز می کنم چرا که لیگ برتر با لیگ یک فرق می کند و باید در اوج آمادگی حضور داشته باشید.


برای لیگ برتر موهایم را بلند می کنم 


میداوودی در پاسخ به این سوال که این روزها موهایش بلندتر از همیشه شده است با خنده می گوید: اینجا هوا خیلی گرم است و به همین دلیل اتفاقا دیروز موهایم را کوتاه کردم اما برای لیگ برتر حتما موهایم را بلند می کنم!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان