ماهان شبکه ایرانیان

اسکوچیچ؛ از استقلال تا استقلال&#۱۶۰;

گزینه مربیگری در استقلال برای لیگ شانزدهم حالا تلاش می کند روز پنجشنبه به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه قهرمانی را از این تیم بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در لیگ پانزدهم شرایط خوبی داشت، این تیم تا هفته های پایانی لیگ مدعی اصلی قهرمانی بود و در جام حذفی هم تا فینال حذفی بالا آمد در هفته های پایانی شرایط برای این تیم خوب پیش نرفت تا در نهایت بهرام افشارزاده، مدیر عامل وقت آبی ها تصیمم به برکناری مظلومی گرفت.


دراگان اسکوچیچ بعد از عملکرد نسبتا موفق در فولاد و ملوان برای لیگ شانزدهم یکی از گزینه های هدایت استقلال بود که حتی پرویز مظلومی بعد از برکناری از سمت سرمربیگری این تیم مدعی شده بود قبل از بازی با ذوب آهن در فینال جام حذفی مدیران باشگاه با او به توافق رسیده بودند هرچند که این قرارداد هرگز نهایی نشد.


در این بین اسکوچیچ جلساتی هم با مدیران استقلال برگزار کرد اما هرگز توافق نهایی حاصل نشد تا آبی ها در نهایت علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کنند.


اسکوچیچ بعد از این که هدایت استقلال را قبول نکرد یک سال و نیم بدون تیم ماند و در نهایت با شعار «یک گام به عقب برای دو گام به جلو» هدایت خونه به خونه در لیگ یک را قبول کرد.


شرایط برای اسکوچیچ در ابتدای فصل به خوبی پیش رفت اما این تیم در هفته های پایانی با مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود در نهایت در هفته پایانی به دلیل تفاضل گل پایین تر نسبت به نساجی از صعود به لیگ برتر باز ماند.


اسکوچیچ حالا بعد از رد کردن پیشنهاد استقلال برای اولین بار بعد از این اتفاق باید روبروی استقلال قرار بگیرد و امیدوار است بتواند با شکست این تیم خونه به خونه را به اولین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل کند که توانسته از لیگ های پایین تر به قهرمانی جام حذفی برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان