سرمربی رم: امیدوارم ادین ژکو، محمد صلاح ما باشد

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم ابراز امیدواری کرد ادین ژکو عملکردی مثل محمد صلاح در نبرد آنفیلد داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب رم در شرایطی در خانه میزبان لیورپول خواهد بود که باید باز هم همانند بازی مرحله قبل برابر بارسلونا دست به یک معجزه بزرگ زده و شکست سنگین دور رفت را جبران کند.

 

اتفاقات بازی رفت: "همیشه گروه اقلیتی از هواداران هستند که رفتارهای نامناسبی دارند. ما شانه به شانه در کنار خانواده شان کاکس بوده و مخالف هرگونه خشونتی هستیم. در رم، طرفداران پرشور و شایسته ای وجود دارند اما همانند دیگر کشورها، اقلیت کوچکی هم در انگلیس و هم در سراسر جهان هستند که رفتار خشونت آمیزی ارائه می دهند."

 

 

دیدار برابر لیورپول: "همه بازیکنان باید احساس مسئولیت کرده و از این مسئولیت خوشحال باشند. به عنوان مربی، من هم خوشحالم که این مسئولیت را دارم، اما در نهایت کار اصلی را بازیکنان در زمین انجام می دهند.

 

من امیدوارم ادین ژکو عملکردی مانند محمد صلاح در بازی رفت داشته باشد زیرا او توانایی رقم زدن بازگشتی بزرگ را داراست و بازیکن با کیفیت و توانایی او گزینه درستی برای قبول این مسئولیت است. تکرار همیشه دشوار است، اما ما ذهنیت آماده ای داریم و طرفداران ما می توانند به رم کمک کنند تا معجزه دیگری را رقم بزنیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر