ماهان شبکه ایرانیان

حذف دفترچه‌های تأمین‌اجتماعی درمراکز طرف قرارداد

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد این سازمان نیز مانند مراکز ملکی، در آینده حذف می‌شود.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد این سازمان نیز مانند مراکز ملکی، در آینده حذف می‌شود.

به گزارش به نقل از ایران محمدحسن زدا اظهار کرد: این طرح به‌صورت آزمایشی در چهار استان گیلان، مازندران، اصفهان و یزد در حال اجراست که امیدواریم پس از رفع نواقص در تمام استان‌های کشور اجرا شود.وی ادامه داد: تلاش می‌شود که دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی در تمام استان‌های کشور و در تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با همکاری متولیان حوزه سلامت حذف شود، البته این طرح اکنون در مراکز ملکی به‌صورت کامل در حال اجراست.
زدا اظهار داشت: در تمام مراکز ملکی تأمین اجتماعی، دفترچه‌های درمانی حذف شده و بیمه شدگان و مستمری بگیران فقط با ارائه کارت ملی خود می‌توانند از تمامی خدمات به‌صورت الکترونیک بهره‌مند شوند.


معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: طرح حذف دفترچه‌های درمانی از حدود 2 سال گذشته در مراکز ملکی تأمین اجتماعی آغاز شد و تولید 100 میلیون نسخه الکترونیک در این مدت را می‌توان به‌عنوان یکی از اقدامات اساسی در این زمینه عنوان کرد.وی اضافه کرد: نسخه تمام پزشکان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به‌صورت آنلاین صادر می‌شود و به محض تولید نسخه الکترونیک، 60 درصد حق دستمزد پزشکان به آنان پرداخت می‌شود. سازمان تأمین اجتماعی با 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر 18 نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به افراد زیر پوشش ارائه می‌دهد.این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان