تاج خبر داد: گفت‌وگو برای تمدید قرارداد کی‌روش/ بازگشت احتمالی یوز به پیراهن تیم ملی‌

مهدی تاج می‌گوید درباره بازگشت طرح یوز به پیراهن تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با وزیر ورزش و جوانان صحبت خواهدکرد.

تاج خبر داد: گفت‌وگو برای تمدید قرارداد کی‌روش/ بازگشت احتمالی یوز به پیراهن تیم ملی‌

به گزارش ایسنا، مهدی تاج درباره احتمال تمدید قرارداد کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خوشبختانه صحبت‌های خوبی با وی صورت گرفته و در تلاشیم تا قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم. بهتر است دیگر صحبت‌ها را به بعد از جام جهانی موکول کنیم اما توافقات خوبی بین ما و کی‌روش به دست آمده‌ است.

او با بیان این که بلیت‌فروشی استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در اختیار سازمان لیگ بود، چون دیدارهای خانگی این تیم‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: بلیت فروشی سایر تیم‌ها همگی در اختیار خودشان بود. برای فصل آتی گیت‌های بسیار مجهز و خوبی برای حذف بازرسی بدنی نصب می‌شود، زیرا منطقی هم نبود که 100 هزار نفر را به صورت دستی بخواهیم بازرسی کنیم. داستان ترقه‌ها و مواد منفجره دیگر شوخی‌بردار نیست و می‌تواند کار دست‌مان بدهد.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان افزود: متاسفانه سال گذشته موفق نشدیم حق پخشی دریافت کنیم، اما برای امسال با توافقاتی که صورت گرفته می‌توانیم به بهترین شکل ممکن از پس هزینه‌ها برآییم و به درآمدزایی برای فوتبال بپردازیم. اگر پول مدنظر ما وارد شود، بسیاری از مشکلات برای تیم‌های لیگ برتری حل خواهدشد. 

تاج در رابطه با احتمال برگزاری لیگ هجدهم با کم‌تر از شانزده تیم به علت بدهی تیم‌های حاضر در لیگ برتر خاطرنشان کرد: مشکلات مختلف و متعددی را داشته‌ایم. از بلیت‌فروشی تا حق پخش و تبلیغات محیطی و ... همین قیمت بلیت را در نظر بگیرید که 5 هزار تومان است. این موضوع در کجای دنیا اتفاق می‌افتد؟ متاسفانه نمی‌توانیم قیمت را هم افزایش دهیم زیرا هوادار از پس پرداختش برنمی‌آید. این مشکلات فقط در فوتبال ما وجود دارد و اصلاح آن به نظر کار سختی می‌رسد، اما امیدواریم که به زودی حل شود. 

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص توافق با رییس صدا و سیما گفت: علی‌عسگری کمک بسیار زیادی کرد، از ابتدا هم معتقد بودیم که نباید وارد فاز بحث و بگومگو شویم، زیرا حاصلی ندارد. علی‌عسگری گلایه‌های ما را شنید و در نهایت به راهی خوب و منطقی رسیدیم. با رقم خوردن این توافق، انشالله پس از انعقاد قرارداد دیگر مشکلی نخواهیم‌داشت و سازمان لیگ آن را مدیریت می‌کند. 

او در رابطه با جلسه با شیخ احمد، ریاست شورای المپیک آسیا گفت: نمی‌گویم که چه مواردی در این جلسه مطرح شد اما حرف‌های‌مان را به ایشان زدیم، امیدواریم در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد. 

تاج گفت: قرار نیست از سهمیه تیم‌های ایرانی هم در جام باشگاه‌های آسیا کم شود. 

تاج در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود، پس از محرومیت افشین پیروانی، پیگیری فساد سایر افراد مرتبط با این پرونده به بعد از مسابقات جام جهانی موکول شده، گفت: ابدا قرار نیست چیزی به جام جهانی موکول شود و این پرونده پس از بررسی کامل حکمش صادر شد.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور کرانچار در تیم ملی امید گفت: امیدوارم با کرانچار بتوانیم به آن چه که استحقاقش را داریم دست یابیم. کرانچار با قدرت کارش را آغاز می‌کند و تایید هم شده‌است.

وی درباره این که وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت طرح یوز ایرانی روی پیراهن‌های تیم ملی پیگیری‌هایی انجام داده است، اظهار کرد: نامه‌ای که از سوی وزارت به فدراسیون داده نشده اما صحبت‌هایی در این رابطه با وزیر ورزش و جوانان خواهیم‌ داشت. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان