شرایط فروش رنو تندر فیس لیفت پارس خودرو- اردیبهشت ۹۷

سایپا در نظر دارد مرحله جدید پیش فروش خودروی پارس تندر را ویژه اردیبهشت ماه ۹۷ آغاز نماید. سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت سایپا میرساند، شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۰۲/۱۵ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام می گردد

شرایط فروش رنو تندر فیس لیفت پارس خودرو- اردیبهشت 97

سایپا در نظر دارد مرحله جدید پیش فروش خودروی پارس تندر را ویژه اردیبهشت ماه 97 آغاز نماید.
سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت سایپا میرساند، شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 97/02/15 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام می گردد.پارس خودرو تندر 90این خودرو داراى تجهیزاتى نظیر، گیربکس 5 سرعته دستی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، فرمان هیدرولیک، آینه جانبی برقی به همراه گرمکن، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، چراغ مه شکن جلو و سطح استاندارد آلایندگی یورو است.

گفتنی است که رنو تندر فیس لیفت پارس خودرو از نظر ظاهری با تندر 90 معمولی و رنو تندر پلاس تولیدی ایران خودرو متفاوت است و در بازار با قیمت کمتری نسبت به مدل ایران خودرویی که در واقع فیس لیفت اروپایی این خودرو است عرضه می شود.

با این حال از نظر مشخصات فنی همچنان استفاده از پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار در این مدل ادامه دارد و در نسخه های دستی گیربکس جدید موسوم به JHQ با اصلاحات ساختاری و کلاچ هیدرولیکی جایگزین مدل قبلی شده است.

شرایط فروش رنو تندر پارس خودرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر