منصوریان: می خواهیم برابر لوکومتیو بازی زیبایی ارائه دهیم

سرمربی استقلال قبل از دیدار با لوکومتیو گفت: می‌خواهیم فردا یک بازی تماشاگر پسند و زیبا را ارائه دهیم.

منصوریان: می خواهیم برابر لوکومتیو بازی زیبایی ارائه دهیم

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش از هرچیز به تیم لوکوموتیو خوش آمد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی باشیم. می‌خواهیم فردا یک بازی تماشاگر پسند و زیبا را ارائه دهیم.

او افزود: از هواداران می‌خواهم که فردا مثل بازی با السد، هواداران ما را تنها نگذارند. امیدوارم فردا و پس فردا فوتبال ایران سربلند باشد. از هواداران دو خواهش به عنوان برادر کوچک دارم. یکی اینکه از آوردن لیزر خودداری کنند چون احتمال محرومیت وجود دارد و در ضمن از آوردن مواد منفجره که صدا ایجاد می‌کنند هم خودداری کنند. وقتی آتش‌نشانان ما جانشان را به خاطر مردم در پلاسکو از دست دادند، به احترام آتش‌نشانان کاری کنیم که روح آن شهیدان آرام باشد و خانواده آتش‌نشانان هم راحت باشند.

وی درباره آنالیزش از لوکوموتیو گفت: ما همه بازی‌های لوکوموتیو را آنالیز کرده‌ایم. آنها در مقابل الاهلی خیلی خوب کار کردند. آنها لیگشان دیرتر از ما شروع می‌شود. یکی از قدیمی‌های ازبکستان یعنی کاپادزه هم در این تیم است و جپارف هم در این تیم بازی کرده است. ما همه تلاشمان بر این بوده که در دو جبهه بازی کنیم، یکی اینکه آماده بازی باشیم و دیگر اینکه بازیکنان را از لحاظ روحی روانی به شرایط خوب برگردانیم تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر