یوونتوس ۳-۱ بولونیا: عکس بیانکونری روی جام

یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی ۳-۱ بولونیا را شکست داد و در آستانه هفتمین قهرمانی پیاپی در سری آ قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه بولونیا را باز کردند و توانستند به یک پیروزی باارزش برسند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 به گل برسند اما ضربه گونسالو ایگواین را میرانته دفع کرد.

پس از بازی متعادل شد و تیم میهمان هم برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت. ولی در دقیقه 19 باز هم این یوونتوسی ها بودند که در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفتند اما باز هم واکنش عالی دروازه بان بولونیا، مانع از گلزنی پائولو دیبالا شد. یوونتوسی ها در دقیقه 25 هم صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی اما همکاری دیبالا و ایگواین به جایی نرسید.

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی اشتباه بوفون، بازیکن بولونیا صاحب توپ شد و روگانی در تلاش برای پست گرفتن توپ، در محوطه جریمه یووه مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سیمونه وردی پشت ضربه قرار گرفت و توانست دروازه بوفون را باز کند.

 

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان بار دیگر پیش کشیدند و در دقایق پایانی نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و این نیمه با برتری 1-0 بولونیا به پایان رسید.

ادامه دارد...

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر