افزایش قوای جنسی با این ۹ ماده غذایی

فعالیت جنسی سالم در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در اینجا ۹ ماده غذایی را به شما معرفی می کنیم که برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم مفید خواهد بود.

برترین ها: راز شما تنها با دریافت مواد غذایی حیاتی می تواند به وظایف خود به خوبی عمل کند و در خدمت شما و خواسته هایتان باشد. اشتباه نکنید، منظور من تنها خوردن نیست. هیچ رژیم غذایی ای نمی تواند تمام مواد مغذی موردنیازتان را به شما برساند. اگر رژیم غذایی فقیر و کم ارزشی داشته باشید، به عنوان مثال اگر هر روز غذاهای چرب، شیرین، پرنمک و فاقد مواد غذایی پرارزش چون سبزیجات می خورید، نمی توانید از جسمتان انتظار چندانی داشته باشید.

فعالیت جنسی سالم نیز در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در اینجا 9 ماده غذایی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر اینکه مصرف آنها تضمین کننده سلامتی شماست، برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم نیز مفید خواهد بود.

1. کرفس

شاید باورتان نشود اما این سبزی یکی از بهترین خوردنی ها جهت تقویت قوای جنسی است. زیرا مملو از آندروژن می باشد. آندروژن هورمونی است که در بدن ترشح می شود و در فعالیت جنسی نقش دارد. بهتر است کرفس را خام میل کنید.
 
افزایش قوای جنسی
 


2. موز

موز حاوی آنزیم بروملین (Bromelain) است. دانشمندان معتقدند این آنزیم می تواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. علاوه بر این موز مقدار زیادی پتاسیم و انواع ویتامین B چون ریبوفلاوین در خود دارد که به بالارفتن میزان انرژی در بدن کمک می کند.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی 
 


3. بادام

بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری است. درواقع اسیدهای چرب ضروری، ماده اصلی برای ساخته شدن هورمون های مردانه اند. علاوه بر این بوی بادام، یک رایحه آرامش بخش است که می تواند در کاهش استرس موثر باشد. بهتر است بادام را بونداده و بدون نمک و شکر میل کنید.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی 
 


4. انبه، هلو و توت فرنگی

منابعی غنی از ویتامین C می باشند و به بالارفتن میزان انرژی کمک می کند.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی
 


5. تخم مرغ

سرشار از ویتامین B6 و B5 است. این دو نوع ویتامین به تعادل هورمونی در بدن کمک می کنند و با اثرات مضر استرس مقابله می کنند. در طب سنتی توصیه شده است برای بالارفتن توانایی جنسی، تخم مرغ را درست قبل از فعالیت جنسی میل کنید.
 
افزایش قوای جنسی
 


6. سیر

گرچه به دلیل بوی ناخوشایند سیر، ناچارید پس از خوردن آن برای مدت ها برگ نعنا در دهان بجوید اما فواید سیر به زحمتش می ارزد. این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای بالابردن قوای جنسی است.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی
 


7. جگر

یک منبع فوق العاده از گلوتامین (نوعی سوخت سلولی) است که می تواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی 
 
 


8. انجیر

مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی 
 
 


9. شکلات

شکلات حاوی تئوبرومین (Theobromine)، نوعی آلکالوئید است که بسیار شبیه به کافئین می باشد و اثری نشاط آور دارد. علاوه بر این، فنیل اتیلامین (Phenylethylamin) دارد که گمان می رود در انسان حس خوشایندی به وجود می آورد. شکلات سیاه و بدون افزودنی، مقدار زیادی آنتی اکسیدان در خود دارد که علاوه بر اینکه برای سلامتی کلی بدن بسیار مفید است، نیروی جنسی زیادی را نیز در افراد به وجود می آورد.
 
افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان