معرفی و دانلود برترین بازی‌های ماه اپریل اندروید ؛ فروردین ۹۷

با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

معرفی و دانلود برترین بازی‌های ماه اپریل اندروید ؛ فروردین 97
یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند.

با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

The Cat in the Hat Builds That

The Cat in the Hat Builds That یک بازی مختص کودکان از تیم توسعه دهنده PBS Kids است که هم جنبه سرگرمی و هم آموزشی دارد، همانند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دیگری که به همین ترتیب طی ماه‌های گذشته وارد بازار شده‌اند.

در The Cat in the Hat Builds That بیشتر شاهد علوم تجربی هستیم تا دروس و مسائل دیگر. بازی شامل سه بازی کوچک و ابزار متنوع است که به والدین اجازه می‌دهد با استفاده از آنان آموزش‌های لازم و مورد نظرشان را به کودکانشان منتقل کنند. بازی کاملا رایگان است و حتی تبلیغاتی نیز در آن دیده نمیشود. شما می‌توانید The Cat in the Hat Builds That را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


DanMachi: Memoria Freese

یکی از عناون جدید و موفق نقش آفرینی تلفن‌های هوشمند DanMachi: Memoria Freese است که براساس انیمه‌ای با همین نام ساخته شده است. بازی دارای خصوصیات ساده و شناخته شده عناوین نقش آفرینی برروی تلفن‌های هوشمند است که شامل نبردهای PvP یا بازیکن در برابر بازیکن، شخصیت‌های متنوع برای آزادسازی و استفاده از آنان، یک خط داستانی قابل قبول و سرگرم کننده، طراحی بصری مناسب و… می‌شود.

برخی از کاربران که پس از دیدن انیمه اصلی به سراغ تجربه بازی آمده‌اند کمی با خط داستانی نامرتبط آن مشکل دارند و برایشان غیرقابل قبول است، اما درصورتی که تجربه مشاهده انیمه را نداشته باشید مشکلی با خط داستانی بازی پیدا نخواهید کرد. شما می‌توانید DanMachi: Memoria Freese را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Destiny Warfare

Destiny Warfare یکی از موفق‌ترین عناوین شوتر ماه گذشته است که بر اساس نبرد بازیکنان با یکدیگر یا PvP طراحی شده است. درواقع همانطور که از نام بازی هم پیداست، با یک عنوان الهام گرفته شده از بازی مشهور Destiny روبه‌رو هستیم که دومین نسخه از آن اخیرا برروی پلتفورم‌های اصلی بازی‌های ویدیویی منتشر شده است.

یکی از عجیب‌ترین مسائل در خصوص Destiny Warfare نیز نام آن است که بدون درنظر گرفتن قوانین کپی رایت مستقیما از نام Destiny استفاده کرده است. اما اگر از این بحث بگذریم، بازی تنها دارای مسابقات PvP است که در حالت‌های مختلف دنبال می‌شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت Custom Game به سراغ حالت‌هایی از بازی بروید که تنظیمات آن کاملا در دستان خودتان است.

از خصوصیات مثبت Destiny Warfare می‌توان به گرافیک جذاب و کنترل ساده آن اشاره کرد که به خوبی می‌تواند کاربران را از خود راضی نگه دارد. بازی بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز می‌باشد.

 


FishingStrike

FishingStrike یک بازی فوق العاده درمورد ماهیگیری است که درمیان کاربران محبوبیت بالایی پیدا کرده است. در بازی به شما اجازه می‌دهد که در موقعیت‌ها و لوکیشن‌های مختلف اقدام به ماهیگیری کنید و از گرافیک و طراحی بصری مناسب بازی لذت ببرید. درخصوص تکنولوژی‌های نوین نیز بازی از VR و AR پشتیبانی می‌کند تا درصورت علاقه آن را بصورت واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی تجربه کنید.

البته بازی در حال حاضر دارای برخی مشکلات سروری است که بنظر می‌رسد به زودی حل و فصل خواهند شد. مکانیزم‌های موجود در بازی آنقدر ساده هستند تا به راحتی آنان را یاد بگیرید و برای تجربه بازی با مشکلی روبه‌رو نخواهید بود. شما می‌توانید FishingStrike را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Friday the 13th: Killer Puzzle

Friday the 13th: Killer Puzzle یک بازی ترسناک با سبک پازل است که دقیقا در روز 13م اپریل منتشر شد تا با همین ایده ساده بتواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جذب کند. درهرصورت، اگر بازی را تجربه کنید متوجه می‌شوید که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با عنوان قبلی این تیم توسعه دهنده یعنی Slayaway Camp دارد که در زمان خود و حتی در حال حاضر نیز یک شاهکار محسوب می‌شود.

بازی دارای صد پازل مختلف است که بصورت 8 اپیزود روایت می‌شوند. همچنین اگر به خشونت بسیار زیاد علاقه‌مندید بازی دارای گزینه‌ای است تا خشونت را افزایش دهد. یکی از خصوصیات مثبت Friday the 13th: Killer Puzzle این است که بصورت آفلاین نیز قابل تجربه است و از این حیث با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. شما می‌توانید Friday the 13th: Killer Puzzle را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


GET HER BACK: A Journey To The Creature Island

GET HER BACK: A Journey To The Creature Island شاید دارای بلندترین و از طرفی مسخره‌ترین نام در میان بازی‌های منتشر شده برای اندروید باشد که هیچ توجیه خاصی درخصوص آن وجود ندارد! GET HER BACK: A Journey To The Creature Island یک بازی رترو اکشن – پلتفورمر است به همراه برخی المان‌های سبک شوتر است که تاحدودی شما را به یاد عناوین قدیمی Contra می‌اندازد، با این تفاوت که عناوین قدیمی Contra گرافیک بهتری داشتند.

این بازی دارای 20 مرحله، 33 اچیومنت، 60 ماموریت مختلف، اسلحه‌های قابل ارتقاء و مقدار بی‌حد و حساب صحنه‌ها و لحظات اکشن است. کنترل بازی نیز ساده و جذاب است و باعث می‌شود تا تجربه آن برایتان لذت بخش باشد. شما می‌توانید GET HER BACK: A Journey To The Creature Island را با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


JYDGE

یکی از عناوین ایزومتریک شوتر جدید فروشگاه پلی استور برای علاقه‌مندان به این سبک JYDGE نام دارد. بازی در ماه گذشته برروی سیستم عامل اندروید منتشر شد، درحالیکه پیشتر برروی فروشگاه مجازی بازی‌های ویدیویی کامپیوتر یعنی استیم منتشر شده بود و به موفقیت‌های زیادی نیز دست پیدا کرده بود. شما کنترل شخصیتی با نام JYDGE را به دست میگیرید که شباهت بسیار زیادی به شخصیت Judge Dredd دارد.

بازیکنان در فضای مرحله پخش می‌شوند تا به نابودی نیروهای شیطانی و متوقف کردن جرم و جنایت کمک کنند. بازی برای متدهای مختلفی مکانیزم دارد تا بازیکنان در انتخاب روششان آزاد باشند. درهمین راستا بازی به شما اجازه می‌دهد مادها، اسلحه‌ها و… مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر بخواهیم تمام احتمالات ممکن را مد نظر قرار دهیم بیش از یک میلیارد حالت مختلف در بازی قابل تجربه است که باور نکردنی به نظر می‌رسد. با توجه به تمام خصوصیات چشم‌گیر JYDGE، قیمت بالا و 9٫99 دلاری آن برای تلفن‌های هوشمند و 14٫99 دلاری برروی استیم تاحدودی قابل توجیه است.

 


Pocket Knights 2

Pocket Knights 2 یک بازی Hack and Slash نقش آفرینی است که در آن به جمع‌آوری تجهیزات مختلف مشغول می‌شوید و درنهایت با آدم‌ بدهای بازی مبارزه می‌کنید. کنترل بازی استاندارد و قابل قبول است و با توجه به سبک پیچیده و شلوغی که انتخاب کرده است بنظر می‌رسد توانسته کاربران را راضی نگه دارد. گرافیک و طراحی بصری بازی مناسب است و شما می‌توانید از بین بیش از 100 شخصیت مختلفی که در بازی حضور دارند یکی را انتخاب کنید و سپس مشغول بازی شوید.

بازی با وجود اینکه بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است دارای برخی پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌باشد که عدالت و برابری در بازی را تاحدودی به هم می‌زند.

 


Returner 77

Returner 77 را می‌توان یکی از موفق‌ترین عناوین پازل ماه گذشته انتخاب کرد که این موفقیت را مدیون داستان و ایده جالب و جذاب خود است. گروهی از بازماندگان برروی زمین حضور دارند که منتظر زمان مناسب جهت تولید مثل و افزایش نسل هستند. شما آخرین بازمانده برروی زمین هستید و این وظیفه را دارید تا دیگران را به زمین برگردانید.

برای انجام این کار نیز نیاز دارید تا پازل‌های پیش رویتان را حل کنید. بازی دارای کات سین یا ویدیوهایی جهت شرح داستان، قابلیت ذخیره خودکار و کنترل جالب است که موجب می‌شود تا تجربه منحصر بفردی برای کاربران بوجود آید. شما می‌توانید Returner 77 را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


The Room: Old Sins

درنهایت به The Room: Old Sins می‌رسیم، بازی پازلی که به سادگی می‌توان آن را یکی از برترین عناوین پازل سال 2018 نامید. بازی دارای المان‌های مشابهی در مقایسه با عناوین پیش از خود است، یعنی پازل‌های پیچیده و جذابی که با یک گرافیک و طراحی بصری چشم نواز طراحی شده‌اند تا تاثیرگذاری بالایی داشته باشند.

علاقه مندان به تجربه عناوین پازل صددرصد باید به سراغ The Room: Old Sins بیایند چرا که بی‌شک از تجربه آن لذت خواهند برد. شما می‌توانید این بازی را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر