کسائیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

خبرگزاری ایسنا و سایت تابناک مجرم شناخته نشدند

سخنگوی دادگاه مطبوعات گفت: خبرگزاری ایسنا به اتهام انتشار تحقیقات محرمانه مراجع قضایی و نشر مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

علی اکبر کسائیان سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح دادگاه امروز مطبوعات اظهار داشت: پرونده خبرگزاری ایسنا در شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی اصغرزاده رسیدگی شد که این خبرگزاری به اتهام انتشار تحقیقات محرمانه مراجع قضایی و نشر مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

وی افزود: در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی محمدی کشکولی به پرونده نشریه ایده آل رسیدگی شد که مدیر مسئول محمدرضا حسینیان نویسنده مقاله بهمن بابا زاده به اتهام نشر اکاذیب و افترا در هر دو مورد با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات تصریح کرد: سایت تابناک به اتهام افترا و توهین و نشر اکاذیب و انتشار مطالب خلاف واقع در ابتدای جلسه دو تن از شاکیان اعلام رضایت کردند اما در خصوص شکایت هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بابت اتهام نشر اکاذیب هیئت منصفه وارد شور شد و با اکثریت آرا متهمان را مجرم ندانست.

کسائیان گفت: این سایت بابت اتهام توهین از آن جایی که قبلا در این زمینه تفهیم اتهام صورت نگرفته بود، پرونده آن به دادسرا عودت داده شد تا در آینده مورد رسیدگی قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر