ماهان شبکه ایرانیان

با هدف حمایت از اشتغال و سرمایه گذاری صورت گرفت

راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه تولیدکنندگان در شهرک صنعتی گنبد کاووس

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: شعبه تخصصی ویژه حل اختلاف برای رسیدگی به مسائل حقوقی تولیدکنندگان در شهرک صنعتی گنبدکاوس دایر می‌شود.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه دادگستری استان گلستان برای رفع موانع قانونی تولید کنندگان آمادگی دارد، گفت: در جلسه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت ویژه مشکلات بنگاه‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و برای رفع موانع قانونی پیش روی واحد‌های تولیدی چاره اندیشی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی استان گلستان افزود: هیچ بانک، واحد‌های اجرای احکام و واحد‌های اجرایی ثبت استان حق ندارند واحد‌های تولیدی را توقیف کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان به امنیت خوب موجود در این استان برای سرمایه گذاری هم اشاره و بیان کرد: سرمایه گذاران هر جا احساس کردند کوچک‌ترین موضوعی امنیت سرمایه‌ آن‌ها را به خطر انداخته است به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دادگستری کل گزارش کنند.

هاشمیان اضافه کرد: مشکلاتی که در حوزه اسناد مالکیت شهرک‌های صنعتی و یا تعارضات محیط زیست و واحد‌های صنعتی وجود دارد در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان پیگیری می‌شود و به مردم اطمینان می‌دهیم به گونه‌ای عمل کنیم که هم بستر توسعه فراهم شود و هم محیط زیست و منابع طبیعی آسیب نبیند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان