ماهان شبکه ایرانیان

طلاب نویسنده و شاعر در حوزه علمیه شناسایی شوند

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: طلاب نویسنده و شاعر در حوزه شناسایی شوند و از این افراد برای ثبت خاطرات تبلیغ استفاده شود.

به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، آیت الله حسین مظاهری در پیامی تصویری به اختتامیه نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره «اخلاق تبلیغ دین» که شامگاه یکشنبه در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از معجزه‌های قرآن کریم ادبیات، فصاحت و بلاغت آن است و قرآن بارها به این معجزه خود تحدی کرده است و امروز نیز ما در برابر ادبیات قرآن مقابله به مثل می‌کنیم.
 
این استاد اخلاق حوزه بیان داشت: در قرآن تاریخ وجود دارد و اخلاق نیز در تاریخ است و ما با سیر در تاریخ می‌توانیم با اخلاق آشنا شویم.
 
وی افزود: شعر یک ذوق است و چه خوب است شاعر این ذوق را به خوبی استفاده کند و ریختن مطالب اخلاقی در محتوای اشعار بسیار پسندیده و ارزشمند و برای جوانان بسیار مفید است.
 
آیت الله مظاهری با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین، گفت: امیدواریم این کار مقدس به جاهای خوبی برسد و بودجه خوبی به این امر اختصاص یابد تا کتاب‌هایی در این زمینه به نگارش درآید.
 
وی گفت: افرادی که برای این کار انتخاب می‌شوند باید سلیقه و ذوق شعر و نویسندگی داشته باشند و باید این افراد در حوزه شناسایی شوند.
 
رئیس حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: معمولاً کارشکنی در این‌گونه کارها زیاد است که باید پشتکار، تلاش و صبر و تحمل داشت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان