ماهان شبکه ایرانیان

وزیر دادگستری:

حفظ شأن و تکریم جایگاه قضاوت باید مورد توجه همگان باشد

وزیر دادگستری در جمع مسئولان قضایی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه قضایی گفت: حفظ شأن و تکریم جایگاه قضاوت باید مورد توجه همگان به ویژه مسئولان قرار داشته باشد.

حفظ شأن و تکریم جایگاه قضاوت باید مورد توجه همگان باشدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری با حضور در جمع مسئولان قضایی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه قضایی اظهار کرد: مسئولان در این نظام شأنی جز خدمت به مردم و تلاش در این جهت ندارند.

وی با اشاره به جایگاه قضا در نظام اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ شأن و تکریم جایگاه قضاوت باید مورد توجه همگان به ویژه مسئولان قرار داشته باشد.

وزیر دادگستری با اشاره به وجود ارتباط مستمر بین مسئولان قوا خاطرنشان کرد: این امر مورد تأکید مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بوده و به تبع آن در استان‌ها نیز باید مسئولان با حفظ شأن و استقلال لازم، تمام تلاش خود را برای هم افزایی و ایجاد وحدت و همدلی به کار گیرند.

آوایی وجود وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان را تنها نسخه شفابخش برای پیشبرد امور کشور دانست و افزود: یگانه راه برون رفت از معضلات و حل مشکلات جاری و پیش رو در کشور؛ استقامت و تکیه بر توان داخلی است.

وی با تشریح برخی از تنگنا‌های موجود تصریح کرد: مسئولان باید با تمام توان در حوزه‌های تخصصی خود به دنبال حل مشکلات مردم بوده و در برابر مسائل و حوادث خویشتن دار باشند.

وزیر دادگستری با اشاره به دسیسه‌های دشمن علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تلاش‌های مذبوحانه دشمن برای تغییر نظام در ابعاد مختلف با شکست مواجه شده است، اما باید به این نکته توجه کنیم که دشمنان دست از تلاش برنخواهند داشت و از طریق استحاله به دنبال ایجاد تغییر و نفوذ در ارکان نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند و این همان نکته‌ای است که سال‌ها پیش مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در مورد آن هشدار دادند.

آوایی افزود: بنابراین امروز هیچ راهی جز وحدت، همدلی و حفظ هوشیاری و افزایش سطح بصیرت نداریم؛ چراکه دشمن با تمام ظرفیت به دنبال ضربه زدن به ملت ما است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان