فردا؛ «مناظره آنلاین» خبرگزاری خبرآنلاین درباره رفتارهای اعتراضی محمود احمدی‌نژاد

چرا محمود احمدی‌نژاد این روزها برای اعتراض به سیستمی که خود هشت سال سکانش را به عهده داشت چنین منتقد شده است؟

فردا؛ «مناظره آنلاین» خبرگزاری خبرآنلاین درباره رفتارهای اعتراضی محمود احمدی‌نژاد

به گزارش خبرآنلاین، رفتارها و اقدامات محمود احمدی نژاد این روزها نقل هر محفلی شده است، عده ای به هواخواهی از او بلند می شوند و برخی هم لب به انتقاد باز می کنند این موضوع باعث شده تا اعتراضات مسئولان سابق، برخی روسای جمهور سابق و مشخصا رئیس دولت های نهم و دهم نسبت به سیستمی که خود زمانی در آن مسئولیت مهمی داشتند، محل بحث شود.

حال خبرآنلاین بر آن شده است تا مناظره ای با عنوان« احمدی‌نژاد از منظر حامیان و منتقدان اصولگرا و اصلاح‌طلب» برگزار کند. در این مناظره قرار است بهمن شریف زاده از حامیان محمود احمدی نژاد، حسین الله کرم اصولگرای منتقد رئیس دولت دهم و محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در این رابطه به بحث بنشینند. در این مناظره همچنین به تحلیل این موضوع پرداخته خواهد شد چرا برخی از روسای جمهور پس از اتمام دوره دولتداری شان به سمت اپوزیسیون شدن رفته اند.

این مناظره قرار است فردا (19 اردیبهشت) ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در کافه خبر خبرآنلاین برگزار شود. کاربران محترم خبرگزاری خبرآنلاین می توانند این مناظره بصورت مستقیم از طریق اینستاگرام و سایت دنبال کنند. همچنین اگر سوالی دارند در قسمت کامنت این خبر درج فرمایند

29215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان