ماهان شبکه ایرانیان

بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی

در ادامۀ معرفی بهترین سریال‌های آمریکایی، این هفته با بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی در خدمت شما مخاطبین عزیز هستیم

بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی

در ادامۀ معرفی بهترین سریال‌های آمریکایی، این هفته با بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی در خدمت شما مخاطبین عزیز هستیم. تقریباً ژانر کمدی درمیان تمام ژانرهای سینمایی، بیشترین میزان مخاطب را دارد و به همین سبب تعداد سریال‌های تولید‌شده در این ژانر بسیار زیاد است. در فهرستی که پیش روی شما عزیزان قرار می‌گیرد سعی شده با‌کیفیت‌ترین سریال‌های کمدی انتخاب شوند که واقعاً در خنداندن مخاطب موفق عمل کرده‌اند. با هم به بررسی بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی که در دهۀ اخیر تولید شده‌اند می‌نشینیم.

بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی - سریال دره سیلیکون
سریال دره سیلیکون

اگر کما‌بیش از آن‌دسته آدم‌های رویاپردازی هستید که به راه‌اندازی شرکت شخصی‌تان بر‌اساس ایده‌ای نبوغ‌آمیز فکر می‌کنید، دره سیلیکون سریال کمدی بسیار جذابی برای شما خواهد بود. تصور کنید سیلیکون ولی یا درۀ سیلیکون، مرکز بزرگ‌ترین شرکت‌های مربوط به تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی در جنوب سانفرانسیکوی کالیفرنیا است. شش جوان کارمند در زمینه‌های تکنولوژی براساس ایدۀ راه‌اندازی شرکت شخصی‌شان گرد هم می‌آیند و شما با حماقت‌ها، موقعیت‌های خنده‌دار و اشتباهات طنزآمیز این گروه مواجه می‌شوید. یک کمدی بسیار خوش‌ساخت که از سال 2014 پخشش از شبکۀ اچ‌بی‌او آغاز شده و تا به امروز پنج فصل را پشت سرگذاشته است. به‌زودی ششمین فصل این سریال کمدی پرطرفدار آغاز خواهد شد.

بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی - سریال بروکلین نه-نه
سریال بروکلین نه-نه

فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی ساخته شده‌اند که به تمسخر فضای آثار پلیسی می‌پردازند. به جرأت می‌توان گفت که سریال بروکلین نُه-نُه یک نمونۀ بی‌نظیر ازین فضا است. در این سریال فضای دفتر پلیس محلی در بروکلین به تصویر کشیده می‌شود که درآن کارآگاه جیک پرالتا (با بازی درخشان اندی سمبرگ) به‌همراه همکارانش در این ایستگاه پلیس، با حماقت‌ها و رفتارهای دیوانه‌وارش به مبارزه با جرائم محلی می‌پردازد. این سریال که از سال 2013 پخشش را آغاز کرده، تا به امروز موفق به دریافت جایزۀ گلدن گلوب بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر مرد نقش اول در سریال کمدی شده است. همچنین فصل پنجم این سریال در حال پخش است و قسمت‌های پایانی‌اش را پشت سرمی‌گذارد.

بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی - سریال استاد هیچ چیز
سریال استاد هیچ چیز

سریال استاد هیچ‌چیز یکی از خاص‌ترین سریال‌های فهرست بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی است. همیشه کمدی‌های شخصی یا کمدی‌هایی که به تجربیات شخصی یک نفر متصل می‌شوند، جذاب و لذت‌بخش هستند. در این سریال عزیز انصاری (خالق سریال و بازیگر نقش اول) به پرداختن کاراکتر یک مهاجر هندی در قلب نیویورک می‌پردازد. به سبب اینکه خود عزیز انصاری در یک خانوادۀ مهاجر مسلمان هندی متولد شده، فضا پر از کمدی‌های بی‌نظیر تجربه‌شده توسط خود این بازیگر است. سریال استاد هیچ‌جیز زندگی دو شاه، بازیگر تبلیغات را نمایش می‌دهد و اینکه چگونه با مسائل مربوط مذهب، فرهنگ و عشق مواجه می‌شود. این مجموعۀ تلویزیونی از سال 2015 توسط شبکۀ نتفلیکس پخشش را آغاز کرده و به‌تازگی فصل دومش پایان پذیرفته است.

بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی - سریال ویپ
سریال ویپ

سریال‌های سیاسی انگلیسی، یکی از منابع اصلی اقتباس در شبکه‌های تلوزیونی امریکا محصوب می‌شوند. سریال کمدی-سیاسی ویپ یا معاون رئیس جمهور براساس سریال انگلیسی ضخامت آن ساخته شده است. این سریال تا به امروز هفت بار کاندیداتوری مراسم گلدن گلوب و سه جایزۀ امی بهترین سریال کمدی را در کارنامه‌اش دارد. ویپ نگاهی به شدت طنزآلوده به زندگی معاون خیالی رئیس جمهور آمریکا (سلینا میر با نقش آفرینی بی‌نظیر جولیا لوئیس-دریفوس) دارد و اینکه چگون این سناتور سابق در شغل جدیدش درگیر موقعیت‌های احمقانه می‌شود. از این کمدی بی نظیر شبکۀ اچ بی او تا به امروز شش فصل از سال 2012 پخش شده و هفتمین فصلش بزودی آغاز خواهد شد.

به پایان معرفی بهترین سریال‌های کمدی آمریکایی رسیدیم. تا هفته‌های بعد و ژانرهای دیگر… .

 

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان