بازتاب سخنان مهم مقام معظم رهبری درباره آمریکا و برجام

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در دانشگاه فرهنگیان، با دانشجویان، معلمان و استادان این دانشگاه و همچنین جمعی از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش دیدار کردند که سخنان ایشان در این دیدار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

بازتاب سخنان مقام معظم رهبری درباره آمریکا و برجامبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در دانشگاه فرهنگیان، با دانشجویان، معلمان و استادان این دانشگاه و همچنین جمعی از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش دیدار کردند که سخنان ایشان در این دیدار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

خبرگزاری اسپوتنیک ضمن بازتاب سخنان مقام معظم رهبری، به نقل از ایشان نوشت: بیش از 10 دروغ در حرف‌های رئیس جمهور آمریکا بود.

عاروتض شوا نیز در گزارشی به سخنان مقام معظم رهبری پرداخته و نوشت که رهبری عالی ایران سخنان ترامپ را سطحی و سخیف توصیف کرد.

یدیعوت آحارانوت در گزارشی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، به نقل از ایشان نوشت: در سخنان رئیس جمهور آمریکا بیش از 10 دروغ وجود داشت.

پایگاه خبری استاندارد در گزارشی نوشت:  رهبری عالی ایران در دیدار با دانشجویان، معلمان و استادان اعلام کرد که در سخنان ترامپ بیش از 10 دروغ وجود داشت.

پایگاه خبری سان نیز در گزارشی به سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبری عالی ایران به ترامپ هشدار داد.

پایگاه نیویورک تایمز در گزارش خود نوشت: رهبری عالی ایران سخنان ترامپ را سطحی و سخیف توصیف کرد.

پایگاه خبری نیویورک پست: رهبری عالی ایران خطاب به ترامپ: شما غلط می‌کنید.

پایگاه سی‌بی‌سی نیز در گزارشی به سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبری عالی ایران سخنان ترامپ را سخیف و سطحی توصیف کرد.

پایگاه الجزیره گزارش داد که رهبر معظم انقلاب اظهارات اخیر ترامپ را سخیف و سطحی خواند.

پایگاه المیادین ضمن بازتاب سخنان مقام معظم رهبری نوشت که آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند که آینده ایران بدون شک بهتر از اکنون خواهد بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان