مدیرکل زندان های استان تهران در گفت وگو با میزان:

خبر اجرای حکم محمد ثلاث صحت ندارد

مدیرکل زندان های استان تهران خبر اجرای حکم محمد ثلاث عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در اغتشاشات سال گذشته در خیابان پاسداران را تکذیب کرد.

خبر اجرای حکم محمد ثلاث صحت نداردبه گزارش میزان، در پی انتشار شایعات در فضای مجازی، محبی مدیرکل زندان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان خبر اجرای حکم محمد ثلاث عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در اغتشاشات سال گذشته در خیابان پاسداران را تکذیب کرد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان تهران، براساس رای صادره از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران آقای محمدرضا ثلاث به اتهام قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به سه فقره قصاص نفس، یک سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده بود که با درخواست فرجام خواهی از سوی نامبرده پرونده در شعبه 39 دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت که شعبه مذکور رای صادره از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران را عینا تایید نمود.

به گزارش خبرگزاری میزان، جلسه رسیدگی به پرونده عامل شهادت سه نفر از ماموریان نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به ریاست قاضی کشکولی، در شعبه نهم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران طی سه جلسه برگزار شد.

در همین زمینه: جزئیات جلسه اول محاکمه راننده اتوبوس آشوب خیابان پاسداران

در همین زمینه: جلسه دوم محاکمه عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران

در همین زمینه: جلسه سوم محاکمه عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان