رئیس سازمان بسیج مستصعفین:

هنر وسیله استخراج گنج دفاع مقدس است

خرمشهر -  رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز استخراج گنج دفاع مقدس به دست هنرمندان این مرز و بوم انجام می شود.

هنر وسیله استخراج گنج دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب‌ پرور شامگاه یکشنبه در نخستین روز جشنواره رهاورد سرزمین نور در سالن شهید جهان آرای اردوگاه شهید باکری خرمشهر اظهار کرد: حدود 20 هزار اثر هنری دریافت شد و در واقع این مراسم نگاهی است به وجه های هنری دوران دفاع مقدس توسط کسانی که در عرصه های مختلف هنری ذوق، سلیقه و احساس دارند.

وی دفاع مقدس را همچون تابلوی چند وجهی دانست و توضیح داد: خصوصیت تابلوی چند وجهی این است که هر کس به زعم خود می تواند از این تابلو برداشت کند و از دفاع مقدس نیز می توان در وجه های مختلفی همچون شجاعت، ایثار، فداکاری، تقرب به خدا، بی هیاهویی، انضباط در انجام عملیات ، ولایتمداری و پا در رکاب بودن رهبری و به میران سواد و تحصیلات، ذوق و احساس برداشت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دفاع مقدس را هم راستای قیام سال 61 در عاشورا دانست و گفت: اگر بخواهیم مانند دوران دفاع مقدس دورانی را مثال بزنیم آن 10 محرم سال 61 هجری است که تابلوی با عظمت و تمام عیار از ارزش های اسلام است که دفاع مقدس نیز مینیاتوری از آن تاریخ است.

وی به بیان نکات مثبت قیام عاشورا پرداخت و آن را عصاره همه خوبی ها خواند و افزود: دوران دفاع مقدس به پیروی از قیام امام حسین (ع) بود و امروز نیز بزرگترین داشته ما ارزش های حسین بن علی (ع) است که باید آن را جانانه حفظ کرد.

سردار غیب پور رمز حیات طیبه انقلاب اسلامی را اتصال به اهل بیت برشمرد و ادامه داد: هر کدام از شهدا یک بزرگ استاد بودند که در مکتب امام حسین (ع) استاد بشریت درس استادی را آموخته بودند که به همین دلیل رهبر معظم انقلاب آن را به گنج تشبیه می کند که باید آن را استخراج کرد.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت هنرمندان برای استخراج گنج دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امروز استخراج گنج دفاع مقدس به دست هنرمندان این مرز و بوم انجام می شود و هر کس باید در پاسداری از این دوران با تمام توان اقدام کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین بر پذیرش وسیع انقلاب توسط جوانان تاکید کرد و گفت: جوانان امروز انقلاب نکرده اما رهبری آن را با دل پذیرفته اند و دوران دفاع مقدس نیز با وجود اینکه هزینه داشت اما عوایدش تا قیامت ادامه دارد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان