رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت وگو با میزان خبرداد

ابلاغ الکترونیک ۶۲ درصد اوراق قضایی در گلستان / ثبت نام در سامانه ثنا برای همه مراجعان به دستگاه قضایی الزامی است

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آمار ۶۲ درصدی ابلاغ الکترونیکی اوارق قضایی در استان گفت: مراجعان به دادگستری‌ها موظفند در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادگستری‌ها در سامانه‌ی ثنا ثبت نام کنند.

هادی هاشمیان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به آمار 62 درصدی ابلاغ الکترونیکی اوارق قضایی در استان گفت: مراجعان به دادگستری‌ها موظفند در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادگستری‌ها در سامانه‌ی ثنا ثبت نام کنند.

وی با عذرخواهی از مراجعان به علت معطلی ثبت نام سامانه ثنا در دادگستری‌های استان افزود: ابلاغ الکترونیک به منظور حفظ حریم خصوصی افراد اجرا می‌شود و یکی از گام‌های اثرگذار برای بیشتر کردن سرعت رسیدگی به پرونده هاست و امیدواریم مردم با سعه‌ی صدر دستگاه قضایی استان را برای تحقق این هدف همراهی کنند.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، سال 96 ابلاغ اینترنتی اوارق قضایی در گلستان به 62 درصد رسید و امیدواریم این رقم تا پایان امسال به 80 درصد برسد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه سالانه 2 میلیون و 400 هزار برگ اوراق قضایی در استان چاپ می‌شود تصریح کرد: در صورت ثبت نام همه مراجعان به دستگاه قضایی در سامانه ثنا، علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، سرعت و دقت ابلاغ اوارق قضایی نیز بیشتر می‌شود.

هاشمیان ادامه داد: حتی کسانی که در دادگستری پرونده ندارند نیز می‌توانند با مراجعه به دادگستری‌ها، رایگان در این سامانه ثبت نام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان