تبلیغ تلویزیونی زودهنگام گلکسی اس ۸ در راستای فروش موفق جی ۶ [تماشا کنید]

ال جی با تلفن همراه جی ۶ موفق شده است در روز نخست عرضه پرچمدار خود در کره جنوبی، فروش بیشتری را نسبت به روز مشابه برای گلکسی اس ۷ اج و گلکسی A۵ جدید کسب کند. همین عامل سبب شد تا سامسونگ چاره دیگری به جز انتشار یک تبلیغ تلویزیونی، آن هم دو هفته پیش از رونمایی رسمی گلکسی اس ۸، نداشته باشد.

تبلیغ تلویزیونی زودهنگام گلکسی اس 8 در راستای فروش موفق جی 6 [تماشا کنید]

ال جی با تلفن همراه جی 6 موفق شده است در روز نخست عرضه پرچمدار خود در کره جنوبی، فروش بیشتری را نسبت به روز مشابه برای گلکسی اس 7 اج و گلکسی A5 جدید کسب کند. همین عامل سبب شد تا سامسونگ چاره دیگری به جز انتشار یک تبلیغ تلویزیونی، آن هم دو هفته پیش از رونمایی رسمی گلکسی اس 8، نداشته باشد.

طبق اخبار منتشر شده عرضه ال جی جی 6 در روز جمعه با فروش 30 هزار واحدی آن مصادف بوده و این در حالیست که از آغاز پیش فروش آن در تاریخ 12 اسفند تاکنون سفارش بیش از 82 هزار نسخه نیز ثبت شده است.

گفتنی است بر اساس اعلام «کیم دونگ-ون»، تحلیلگر مؤسسه KB Securities، ال جی جی 6 در روز نخست عرضه خود، فروشی 20 هزار واحدی را تجربه کرده که نسبت به نسل گذشته خود رقم بالاتری است. همچنین این مقدار به ترتیب دو و چهار برابر بیش از فروش گلکسی اس 7 اج و گلکسی A5 در مدت مشابه است. به عقیده وی چنانچه همین روند ادامه یابد، کسب و کار موبایل ال جی می تواند رقمی بیش از 872 میلیون دلار از دست رفته در طول سال گذشته را جبران کند.

لازم به ذکر است یکی دیگر از تحلیلگران صنعت عنوان کرده است «به نظر می رسد انتشار زودهنگام تبلیغ ویدیویی گلکسی، حرکتی نادر از طرف سامسونگ برای جلوگیری از فروش بیش از حد ال جی جی 6 در کشور کره جنوبی.باشد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان