سردار رجبی: رزمندگان کرستانی از استوانه‌های تاثیرگزار نظام اسلامی هستند

اجلاسیه همایش «یاد یاران» با حضور ۸۰۰ تن از فرماندهان لشکری سراسر کشور در سنندج برگزار شد.

سردار رجبی: رزمندگان کرستانی از استوانه‌های تاثیرگزار نظام اسلامی هستند

به گزارش ایسنا، سردار رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  که در اجلاسیه همایش یاد یاران  سخن می‌گفت بیان کرد: کردستان سرزمین فداکاری‌های تکرا نشدنی است. ایران اسلامی در عصر کنونی طلایه دار بیداری اسلامی کشورهای مسلمان است که حاصل تلاش و رشادت و جانبازی روحانیون است.  امام خمینی (ره) در شرایط دشواری انقلاب را قبه پیروزی رساندند و از موثرنرین جریانات اسلامی و جهانی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به شهیدان و جانبازان کردستانی گفت: رزمندگان کرستانی از استوانه‌های تاثیرگزار نظام اسلامی هستند چرا که باید به خاطر داشت که کردستان اولین زخم‌ها را از دشمنان انقلاب خورده است ولی اتحاد انصار مهاجر از ماندگارترین جلوه‌های بیداری اسلامی بود که در کردستان رقم خورد و امنیت پر طمطراق فعلی ایران اسلامی حاصل همین مجاهدت های خاموش پیسکسوتان است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: مردم کردستان همیشه قدردان این جانفشانی رزمندگان بوده‌اند و با آنها بیعت کرده‌اند که تا ابد یار ویاور انقلاب خواهند بود و توطئه‌های دشمنان هیچوقت در آنان اثر نخواهد داشت. 22 اردیبهشت نقطه عطفی در تاریخ کردستان است و ساروز ورود رهبر انقلاب به این دیار است که رهبر معظم انقلاب با حضور خود جایگاه کردها را در تاریخ ایران اسلامی تثبیت نمودندو این سفر برکت‌های فراوانی برای استان به همراه داست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: اینک کردستان به پاس فداکاریهای بزرگ مردان حق امنیت پایدار دارد و سپاه علاوه بر این خدمات ارزنده‌ای را نیز ارائه داده است. اجرای بیش ار 7 هزار پروژه محرومیت زدایی در استان کردستان بخشی ازین خدمات است و درصدد هستیم تا امنیت معیشتی را در کنار امنیت پایدار ایجاد کنیم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگر این همایش بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام اجازه ندادند یک وجب از خاک کردستان دست دشمن بیافتد و با اتحاد برادران ایمانی، کردستان از دست دشمن خارج شد و اکنون نیز این اتحاد تا ابد پابرجا خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند دشمنان اکنون نیز در تلاش بی ثمرند که کردستان را ناامن کنند اما با هوشیاری و بینایی کامل ملت و نیروهای مسلح کردستان، این ارزو را به گور خواهند برد. رمز عزت و پیروزی و سربلندی ملت ایران  در بصیرت رهبر عظیم الشأن انقلاب و همچنین وحدت داخلی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان