ماهان شبکه ایرانیان

تمرین فردای استقلالی‌ها به دستگردی منتقل شد

تمرین امروز آبی پوشان پایتخت در زمین صنایع دفاع برگزار شد و قرار شد آبی‌ها فردا (دوشنبه) در زمین دستگردی تمرین کنند و آماده برای دیدار برگشت با ذوب آهن شوند.

تمرین فردای استقلالی‌ها به دستگردی منتقل شد

به‌ گزارش ‌ایسنا، تمرین امروز (یک‌شنبه) آبی پوشان پایتخت در زمین صنایع دفاع برگزار شد، در این تمرین همه بازیکنان استقلال به جز مصدومان این تیم یعنی محسن کریمی، داریوش شجاعیان، لئوناردو پادوانی و امید ابراهیمی غایب بودند.

امید ابراهیمی که در دیدار رفت مقابل ذوب آهن اصفهان مصدوم شده بود، امروز عصر برای تست پزشکی به کلینیک باشگاه استقلال می‌رود تا مشخص شود که می‌تواند برای تیمش در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رود یا خیر.

هم‌چنین مصدومیت تیام ، مهاجم سنگالی آبی‌ها به صورت کامل بر طرف شده است و وی می‌تواند استقلال را در دیدار برگشت برابر ذوب آهن همراهی کند.

به دلیل برگزاری دیدار فردای پرسپولیس و الجزیره در ورزشگاه آزادی، تمرین استقلالی‌ها در این ورزشگاه لغو و به ورزشگاه دستگردی منتقل شد.

تمرین امروز استقلالی‌ها با نظارت ویژه‌ کادر فنی این تیم به خصوص وینفرد شفر برگزار شد و این مربی آلمانی نکات مهم فنی را به بازیکنانش گوش زد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان