ماهان شبکه ایرانیان

سردار عراقی‌پور: انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادر شده است

مشاور فرماندهی قرارگاه کربلا گفت:امروز انقلاب اسلامی مرز و جغرافیا ندارد و فرق آن با جمهوری اسلامی در این است که جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای ایران اسلامی قرار دارد.

سردار عراقی‌پور: انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادر شده است

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبعلی عراقی‌پور در مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و تکریم والدین و همسران شهدا که به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد؛ افزود: وظیفه ما پاسداشت خون‌های مطهر شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است. امنیت و اقتدار میهن اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و ایستادگی و مقاومت خانواده های آنان است که به ما درس ایثار و شهادت آموخته‌اند .

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: تا زمانی که رویارویی حق و باطل وجود داشته باشد، دفاع از حق در مقابل باطل باقی است. نظام مقدس اسلامی افتخار می‌کند که در راه استقلال و اقتدار خویش همواره شاهد مجاهدت جوانان این کشور بوده و استکبار جهانی نیز در راستای اعمال سیاست‌های مزدورانه خویش همیشه علیه این کشور توطئه چینی می‌کند .

سردار عراقی‌پور با اشاره به تهدیدات همه جانبه کفار علیه نظام اسلامی گفت: از آنجاکه انقلاب اسلامی تجلی و اراده الهی بود و منشاء انقلاب براساس خواست الهی پدید آمد، لذا هرگونه تهدید و فشار علیه این کشور بی‌اثر است. با این وجود رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اراده الهی است و آنچه اراده الهی بر آن تحقق بگیرد امکان خدشه‌دار شدن وجود ندارد. امروز انقلاب اسلامی مرز و جغرافیا ندارد و فرق آن با جمهوری اسلامی در این است که جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای ایران اسلامی قرار دارد، اما انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای این کشور است .

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی پا را فراتر از مرزهای کشور گذاشته و مرزها را در نوردیده است و چه بخواهیم چه نخواهیم به عنوان یک الگو به کل جهان صادر شده است.

در ادامه این مراسم سید مصطفی کشفی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های شهدای والامقام است و روز 22 اسفند که به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است فرصتی برای تجلیل از جانفشانی و رشادت‌های شهدای والامقام خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تقدیم 580 شهید از شهرستان ساوه در دوران دفاع مقدس و مبارزات دوران انقلاب گفت: در این شهرستان هزار و 615 جانباز و 86 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی شده است و 62 گلزار شهدا در کل شهرستان وجود دارد . هم اکنون 290 مادر شهید در قید حیات هستند و 266 مادر شهید نیز به رحمت ایزدی پیوستند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان