ماهان شبکه ایرانیان

نباید از بزرگداشت مقام شهدا و ایثارگران در جامعه غفلت کرد

استاندار قزوین گفت: نباید از پیگیری مستمر مسائل و دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا غفلت کرد و همواره باید توجه به این قشر به‌عنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان و مدیران باشد.

نباید از بزرگداشت مقام شهدا و ایثارگران در جامعه غفلت کرد

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، فریدون همتی در دیدار مدیرکل، معاونین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی که به مناسبت 22 اسفند؛ سالروز بزرگداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید بیان کرد: 22 اسفند یک روز مبارک، ملی، مذهبی و برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی است که فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. با اتخاذ یک رویکرد فرهنگی باید این مناسبت را تکریم کرد و بستر و شرایط مناسب را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به ایثارگران و خانواده‌های شهدا در جامعه فراهم کرد و در طی سه سال گذشته نیز دولت تدبیر و امید در حد وسع و امکانات حداکثر تلاش خود را برای خدمت گذاری به این قشر انجام داده است.

وی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران توقعی از نظام ندارند و با حداقل امکانات زندگی می‌کنند اما این واقعیت چیزی از مسئولیت و تکلیف مدیران در خدمت گذاری به آن‌ها نمی‌کاهد. فعالیت در مجموعه بنیاد شهید توفیق و افتخار بزرگی است که تنها در سایه عشق و ایثار محقق خواهد شد. نباید از پیگیری مستمر مسائل و دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا غفلت کرد و همواره باید توجه به این قشر به‌عنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان و مدیران باشد.

استاندار قزوین با اعلام اینکه در حوزه اشتغال و مسکن ایثارگران اقدامات خوبی در این دولت صورت گرفته است، افزود: اما این حجم از فعالیت‌ها و خدمات کافی نیست و باید سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی لازم در این امر صورت بگیرد. تکمیل مجتمع توان‌بخشی ایثارگران ازجمله مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان است که 60 میلیارد ریال به این طرح اختصاص پیداکرده و طی هفته گذشته 30 میلیارد ریال آن به استان ابلاغ و تخصیص‌یافته است.

همتی یادآور شد: طرح اشتغال فرزندان شاهد نیازمند پایش و غربالگری است و این موضوع باید به تفکیک شهرستان‌ها و مقاطع تحصیلی در دستور کار مدیران مربوطه قرار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان