پورشه کایِن E-Hybrid ۲۰۱۹ را بشناسید!

همانطور که از نام این خودرو پیداست مدل E-Hybrid مجهز به یک موتور برقی با خروجی قدرت ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۵ پوند فوت نیز می‌باشد. روی هم رفته این سیستم در مجموع ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که بیشتر از مدل اصلی کاین توربو خواهد بود.

پورشه کایِن E-Hybrid 2019 را بشناسید!

پیش از این کمپانی پورشه از مدل کاین 2019 و مدل قدرتمند‌تر کاین توربو پرده برداری کرده است. اکنون این کمپانی به تازگی جایگزین سازگار با محیط زیست این خودرو یعنی مدل کاین E-Hybrid پلاگ این را نیز معرفی نمود. این خودرو نیز همانند نسخه معمولی آن از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر به همراه یک توربو شارژر بهره می‌برد.

همانطور که از نام این خودرو پیداست مدل E-Hybrid مجهز به یک موتور برقی با خروجی قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 295 پوند فوت نیز می‌باشد. روی هم رفته این سیستم در مجموع 455 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که بیشتر از مدل اصلی کاین توربو خواهد بود.

با داشتن چنین قدرت هیبرید بی رحمانه‌ای، کمپانی پورشه مدعی است که این خودرو دارای سرعت اوج 157 مایل بر ساعت بوده و قادر است در حدود 4٫7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

برای اطمینان حاصل شدن از انتقال قدرت به جاده، در این خودرو از سیستم مدیریت کشش کمپانی پورشه استفاده شده و علاوه بر این مجهز به یک کلاج چند صفحه‌ای که به صورت برقی کنترل شده است و قدرت را بین محور‌های عقب و جلو تقسیم می‌کند نیز می‌باشد.

همچنین انتخاب سوسپانسیون هوا نیز همانند مدل‌های کاین دیگر به عنوان یک گزینه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این خودرو با بهره گیری از تکنولوژی بکار رفته در مدل 918 Spyder قادرست تا تحت سرعت گیری و شتاب شدید بیشترین میزان گشتاور از موتور برقی را توزیع کرده و هر گونه کندی توربو را حذف کند. این خودرو همچنین دارای حالات رانندگی خاصی است که ذات سیستم هیبرید را تغییر می‌دهد.

در حالت Hybrid Auto این خودرو به منظور به حداکثر رساندن کارایی، قدرت برقی و بنزینی را ترکیب می‌کند در حالیکه حالت E-Charge برای شارژ باطری و ذخیره انرژی به منظور استفاده‌‌ی آینده، موتور بنزین سوز را مجبور به تولید قدرت بیش از حد نیاز می‌کند.

در حالت E-Power خودرو تنها با استفاده از موتور برقی خود و با یک بار شارژ قادر است تا سرعت 83 مایل بر ساعت و مسافت 27٫3 مایل را بپیماید. شارژ این خودرو با استفاده از یک شارژر سریع حدود دو و نیم ساعت و با یک سوکت خانگی حدود هشت ساعت به طول خواهد انجامید. کمپانی پورشه هنوز اعداد و ارقام محاسبات میزان مصرف سوخت این خودرو را اعلام نکرده اما به لطف یک سیستم ترافیک سنج پیشرفته که به منظور انتخاب بهترین دنده برای مصرف بهینه‌ی سوخت تا فاصله‌ی 1٫8 مایلی جاده را بررسی می‌کند این خودرو هیبرید احتمالاً عملکرد بسیار بهینه‌ای داشته باشد.

همراه با مدل جدید، کمپانی پورشه در حال اضافه کردن برخی امکانات دلپذیر به محدوده مدل کاین است که از جمله این امکانات می‌توان به صندلی‌های ماساژ، صفحه نمایش هشدار دهنده، شیشه‌ی جلوی مجهز به سیستم گرمایشی، و اولین چرخ‌های 22 اینچی که این کمپانی تا کنون ارائه داده اشاره نمود. مدل پورشه کاین E-Hybrid 2019 در اوایل سال 2019 وارد بازار خودرو آمریکا خواهد شد و با شروع قیمت 80٫950 دلار به فروش خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان