قاضی پور در گفنگو با الف مطرح کرد؛ توزیع همشهری در شهرستانها وزیر ارشاد را به صحن مجلس کشاند

قاضی پور در گفنگو با الف مطرح کرد؛ 			 توزیع همشهری در شهرستانها وزیر ارشاد را به صحن مجلس کشاند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه توزیع روزنامه همشهری در شهرستانها خلاف قانون است، گفت: وزیر ارشاد باید در این زمینه در صحن مجلس پاسخگو باشد.


نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوالش از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که فردا سه شنبه در صحن مجلس مطرح می شود، گفت: محور این سوال توزیع روزنامه همشهری در شهرستانها و فلج شدن نشریات محلی از بابت آگهی هاست.
وی با بیان اینکه روزنامه همشهری با اعتبارات شهرداری تهران اداره می شود، افزود: این روزنامه باید در سطح شهر تهران توزیع شود نه در کل کشور.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نیازمندیهای این روزنامه و آگهی هایی که این روزنامه درج می کند باعث شده تا نشریات محلی و استانی، با مشکل مواجه شوند و آگهی های آنها کاهش یابد.


قاضی پور با اشاره به وابستگی بانک شهر به شهرداری گفت: همچنین آنهایی که از بانک شهر وام می گیرند، تمام سفارشات آگهی های خود را به روزنامه همشهری می دهند. وی افزود: وزیر در کمیسیون فرهنگی مجلس به این سوال پاسخ داد اما پاسخ وی قانع کننده نبود.


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم این اقدام روزنامه همشهری یک نوع تخلف است و وزیر ارشاد باید جلوی آنرا بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر