باکس آفیس آخر هفته: Avengers: Infinity War با ۶۲ میلیون دلارفروش، Life of the Party و Breaking In را از هم می‌درد

«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» Avengers: Infinity War در خارج از آمریکا با فروشی نزدیک 200 میلیون دلار در چین اکران شد و پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تمام تاریخ جهان لقب گرفت.
«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» Avengers: Infinity War از مارول Marvel و دیزنی Disney پس از فروش 61.8 میلیون دلاری در آمریکای شمالی و اکران 200 میلیون دلاری در چین، سومین آخر هفته‌ی خود در باکس آفیس را با 1.606 میلیارد دلارفروش در جهان به پایان رساند.
جمع فروش «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» Avengers: Infinity War شامل 546.8 میلیون دلارفروش در داخل آمریکا و 1.059 میلیارد دلار در خارج از آمریکا است. این فیلم حالا پس از کنار زدن «انتقام‌جویان» The Avengers (با فروش 1.519 میلیارد دلاری) تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در جهان شده و همچنین پنجمین فیلم پرفروش تاریخ، بدون در نظر گرفتن تورم است.درآمد این فیلم در داخل آمریکا در این آخر هفته 61.8 میلیون دلار بود که چهارمین فروش بزرگ در سومین آخر هفته محسوب می‌شود. قبل از آن «پلنگ سیاه» Black Panther (با 66 میلیون دلارفروش)، «آواتار» Avatar (با 68 میلیون دلارفروش)، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» Star Wars: The Force Awakens (با 90 میلیون دلارفروش) و اولین قسمت از مجموعه فیلم «انتقام‌جویان» Avengers (با 56 میلیون دلارفروش)، بدون در نظر گرفتن تورم، قرار دارند. همچنین «جنگ ابدیت» Infinity War تنها در 15 روز به فروش 500 میلیون دلاری دست‌یافت که پس از «نیرو برمی‌خیزد» Force Awakens ده روز سریع‌ترین فیلم در رشد فروش بود.
«جنگ ابدیت» Infinity War در روز جمعه در چین که آخرین مارکت خارجی‌اش بود، اکران شد. بر اساس ارز محلی، این فیلم ابرقهرمانی بزرگ، دومین فروش بزرگ در سه روز اول اکران را در انگلستان نصیب خود کرد و پیش از آن «سرنوشت خشمگین» The Fate of the Furious قرار دارد. مارول Marvel و دیزنی Disney آینده‌ی روشن و درخشانی را برای این فیلم در چین متصور هستند. به‌عبارت‌دیگر: «جنگ ابدیت» Infinity War تنها چند روز با عبور کردن از کل فروش «انتقام‌جویان: عصر اولتران» Avengers: Age to Ultron در چین (240.1 میلیون دلار) فاصله دارد.فیلم «پایه مهمانی» Life of the Party از کمپانی نیولاین New Line با درخشش ملیسا مک‌کارتی Melissa McCarthy با 18.5 میلیون دلارفروش از 3656 سالن سینما در جایگاه دوم قرار گرفت. با وجودی‌که این فیلم دومین کمدی پرفروش سال پس از «بازدارندگان» Blockers (با 20.6 میلیون دلارفروش) است، پایین‌ترین عملکرد مک‌کارتی McCarthy در سال‌های اخیر است و قابل قیاس با اکران 19.5 میلیون دلاری «ربوده‌شده» Snatched از ایمی شومر Amy Schumer و گولدی هاون Goldie Hawn در آخر هفته‌ی روز مادر در سال قبل نبود.
جف گلدستاین، رئیس پخش داخلی وارنر درباره‌ی اکران «پایه مهمانی» Life of the Party گفت: “این به‌هیچ‌وجه یک شکست محسوب نمی‌شود، اما من انتظار کمی بیشتر از این داشتم. کمدی‌ها به‌طورکلی در طول دو سال گذشته با چالش مواجه بوده‌اند. مخاطبان عاشق این فیلم هستند و فکر می‌کنم می‌توانیم عملکردی بهتر از آنچه انتظار می‌رود داشته باشیم.”فیلم Breaking In از کمپانی یونیورسال Universal، به تهیه‌کنندگی ویل پکر Will Packer با 16.5 میلیون دلارفروش از 2532 سالن سینما در جایگاه سوم قرار گرفت. این بسیار پایین‌تر از اکران 24.3 میلیون دلاری فیلم پکر Packer در سال 2014 به نام «عمل بد» No Good Deed است.
گابریله یونیون Gabrielle Union در این فیلم در نقش زنی بازی می‌کند که در راه نجات دو فرزندش، هیچ‌چیز جلو دارش نیست. فرزندان او گروگان گرفته شده‌اند و در خانه‌ای زندانی شده‌اند که تدابیر امنیتی شدید در آن برقرار است. کارگردانی این فیلم را جیمز مک‌تیگو James McTeigue، بر اساس فیلم‌نامه‌ای از رایان انگل Ryan Engle، بر عهده دارد و سایر بازیگران این فیلم عبارت‌اند از بیلی برک Billy Burke، ریچارد کابرال Richard Cabral، لوی میدن Levi Meaden، جیسون جرج Jason George، ست کار Seth Carr و کریستا میلر Christa Miller.در میان فیلم‌های باقی‌مانده از هفته‌های گذشته، Overboard از کمپانی پنتلیون فیلمز Pantelion Films و ام‌جی‌ام MGM در دومین آخر هفته‌ی خود پس از افت 31 درصدی، 10.1 میلیون دلارفروش کرد و در مقام چهارم قرار گرفت. جمع فروش این فیلم در داخل آمریکا در روز یکشنبه به 29.6 میلیون دلار رسید.
فیلم ترسناک «یک مکان ساکت» A Quiet Place از کمپانی پارامونت Paramount با 6.4 میلیون دلارفروش در این آخر هفته به جمع فروش 169.6 میلیون دلار در داخل آمریکا رسید و در جایگاه آخر جدول پنج فیلم برتر باکس آفیس آخر هفته‌ی آمریکای شمالی قرار گرفت.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان