تویوتا هایلندِر ۲۰۱۸ در برابر هوندا پایلوت ۲۰۱۸!

تشابهات زیادی میان این دو خودرو شاسی بلند وجود دارد اما آنچه باعث می‌شود شما در انتخاب یکی از این دو خودرو دچار تردید شوید ویژگی‌هایی منحصر به فردی است که این دو را از شاسی بلند‌های سایز متوسط دیگر در کلاس خود متمایز می‌کند

تویوتا هایلندِر 2018 در برابر هوندا پایلوت 2018!

مدل پایلوت کمپانی هوندا و مدل هایلندِر کمپانی خودرو ساز تویوتا هر دو پرفروش‌ترین شاسی بلند‌‌های سه ردیفه‌ی بازار امروز هستند. این دو خودرو همچنین به سبب امتیازات بالایی که در بخش‌های مختلفی مانند عملکرد، فضای داخلی، ایمنی، و قابلیت اطمینان دریافت کرده‌اند در جایگاه برتر رتبه بندی ما قرار می‌گیرند.

تشابهات زیادی میان این دو خودرو شاسی بلند وجود دارد اما آنچه باعث می‌شود شما در انتخاب یکی از این دو خودرو دچار تردید شوید ویژگی‌هایی منحصر به فردی است که این دو را از شاسی بلند‌های سایز متوسط دیگر در کلاس خود متمایز می‌کند. برای پی بردن به این که کدامیک شاسی بلند بهتری است ما آن‌ها را در ده بخش مختلف مانند راندمان سوخت، قیمت، امکانات فضای داخلی، و شتاب و با استفاده از داده‌های امتیازی وبسایت یو اس نیوز مورد مقایسه قرار می‌دهیم.

ما همزمان با بدست آمدن اطلاعات جدید مرتباً امتیازات خود را به روز رسانی می‌کنیم. بنابراین نتایج این مقایسه‌ی تنگاتنگ ممکن است با امتیازات و نقد و بررسی‌هایی که برای هر محصول خواهید دید مغایرت داشته باشند، با این وجود نتایج به دست آمده در زمان انتشار این مطلب دقیق می‌باشند.

کدامیک؟ تویوتا هایلندر 2018 یا هوندا پایلوت 2018؟ با ما همراه باشید :

قیمت

برنده : هوندا پایلوت 2018

قیمت پایه مدل 2018 هوندا پایلوت (30٫900 دلار) کمتر از قیمت پایه تویوتا هایلندر 2018 (31٫030 دلار) می‌باشد. مدل پایلوت به همراه یک موتور شش سیلندر قدرتمند عرضه می‌شود که این در حالیست که تویوتا هایلندر دارای یک موتور چهار سیلندر خسته کننده است. اگرچه مدل پایه هایلندر مجهز به امکانات ایمنی بیشتری نسبت به هوندا پایلوت می‌باشد. هر دو خودرو در پنج تریم مختلف عرضه می‌گردند که با نزدیک شدن به بهترین تریم، قیمت خودرو نیز تا بیش از 45000 دلار افزایش می‌یابد. مدل هوندا پایلوت با داشتن موتور پایه قدرتمند‌تر و قیمت پایه پایین‌تر برتری را در این بخش از آن خود می‌کند.

قابلیت اطمینان

برنده : تویوتا هایلندر 2018

هیچ یک از دو مدل هوندا پایلوت 2018 و تویوتا هایلندر 2018 در زمینه قابلیت اطمینان توسط کمپانی J.D. Power and Associates رتبه بندی نشده‌اند. مدل 2017 هایلندر که به لحاظ مکانیکی مشابه مدل 2018 است موفق به دریافت امتیاز بالاتر از حد متوسط شد. از طرف دیگر مدل پایلوت که از سال‌های 2016 و 2017 تقریباً بدون تغییر بوده، توانسته از سوی J.D. Power در زمینه قابلیت اطمینان در این سال‌ها تنها امتیاز متوسط را از آن خود کند. از آنجاییکه هر دو خودرو ظاهراً نسبت به مدل سال گذشته خود تغییری نداشته‌اند بنابراین امتیازات قابلیت اطمینان این دو خودرو احتمالاً مشابه امتیازاتی که در گذشته گرفته‌اند خواهد بود.

راحتی صندلی‌ها

برنده : هوندا پایلوت 2018

هر دو مدل هوندا پایلوت 2018 و تویوتا هایلندر 2018 فضای مسافر بسیار خوبی را ارائه می‌کنند اما تنها مدل پایلوت است که دارای ردیف سوم صندلی جادار و راحت برای افراد بالغ و کودکان می‌باشد. فضای ردیف سوم صندلی در تویوتا هایلندر محدود بوده و بهتر است برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

فضای حمل بار

برنده : هوندا پایلوت 2018

مدل پایلوت 2018 در تمامی اندازه گیری‌های ظرفیت حمل بار نسبت به مدل هایلندر برتری دارد. این خودرو دارای فضای بیشتری در پشت ردیف سوم (16٫5 فوت مکعب در برابر 13٫8 فوت مکعب)، ردیف دوم ( 46٫8 فوت مکعب در برابر 42٫3 فوت مکعب)، و ردیف اول (83٫9 فوت مکعب در برابر 83٫7 فوت مکعب) می‌باشد.

کیفیت فضای داخلی

برنده : تویوتا هایلندر 2018

فضای داخلی ارائه شده در مدل 2018 تویوتا هایلندر مجلل‌تر از هوندا پایلوت 2018 است که این موضوع برتری را در این بخش از آن هایلندر می‌کند. کیفیت تزئینات به کار رفته در مدل هایلندر بسیار خوش آیند‌تر از پلاستیک سخت استفاده شده در اتاق هوندا پایلوت می‌باشد. جمع بندی بسیار خوب اتاق تویوتا هایلندر حتی توانایی رقابت با برخی از خودرو‌های موجود در بخش شاسی بلند لوکس را دارد.

امکانات فضای داخلی

برنده : تویوتا هایلندر 2018

مدل تویوتا هایلندر 2018 در مقایسه با هوندا پایلوت 2018 دارای امکانات داخلی بیشتر و بهتری است. مدل پایه تویوتا هایلندر به همراه تجهیزاتی از جمله بلوتوث، سیستم تشخیص صدا، دوربین دید در پشت، یک سیستم سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 6٫1 اینچی، و پنج پورت یو اس بی روانه بازار می‌شود. مدل پایلوت مجهز به بسیاری از همین امکانات است اما فاقد یک صفحه نمایش لمسی در مدل پایه می‌باشد و علاوه بر این استفاده از صفحه نمایش لمسی در تریم‌های بالاتر به دلیل نبود دکمه صدا دشوار است. در مدل پایه هایلندر همچنین شاهد امکانات کمک راننده بیشتری از جمله کروز کنترل منطبق شونده می‌باشیم.

شتاب

برنده : هوندا پایلوت 2018

هوندا پایلوت 2018 قدرت خود را از یک موتور 3٫5 لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت 280 اسب بخار که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت متصل است تامین می‌کند. موتور این خودرو در تریم‌های بالاتر با یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نُه سرعت در ارتباط است که این سیستم امکان تعویض دنده‌های کوتاه‌تر و عملکرد تهاجمی‌تر و در نهایت برنده شدن در این بخش را فراهم می‌کند. در طرف مقابل مدل پایه تویوتا هایلندر 2018 دارای یک موتور ضعیف 2٫7 لیتری چهار سیلندر است که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. خروجی قدرت این موتور تنها 185 اسب بخار و گشتاور آن برابر 184 پوند فوت می‌باشد. ارتقاء این موتور به یک موتور 3٫5 لیتری شش سیلندر به یک عملکرد بسیار بهتر منجر می‌شود و خروجی قدرت و گشتاور را به ترتیب به 295 اسب بخار و 263 پوند فوت افزایش می‌دهد. این موتور بزرگ‌تر به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت متصل است.

مصرف سوخت

برنده : مساوی

راندمان سوخت موتور‌های 3٫5 لیتری شش سیلندر مدل‌های هوندا پایلوت و تویوتا هایلندر 2018 کاملاً یکسان است. محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا مصرف سوخت 20 مایل بر گالن در شهر و 27 مایل بر گالن در بزرگراه را برای هر دو مدل نشان می‌دهد. موتور چهار سیلندر ضعیف تویوتا هایلندر با ثبت مصرف سوخت 20 مایل بر گالن در شهر و 24 مایل بر گالن در بزرگراه عملکرد بدتری را از خود به جای گذشته است. با این حال کمپانی تویوتا با ارائه مدل هیبرید هایلندر که در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 29 و 27 مایل بر گالن مصرف دارد، این عملکرد ضعیف را تا حدی جبران کرده است. با مساوی کردن مدل‌های شش سیلندر و با توجه به جبران شدن عملکرد ضعیف مدل چهار سیلندر هایلندر توسط ورژن هیبرید این خودرو، این بخش را مساوی اعلام می‌کنیم.

کیفیت سواری و هندلینگ

برنده : مساوی

هیچ یک از دو مدل هوندا پایلوت و تویوتا هایلندر 2018 سواری جذابی را ارائه نمی‌دهند. در زمینه هندلینگ نیز هر دو خودرو عملکردی آرام و نرم دارند، اگرچه بدنه مدل پایلوت در هنگام عبور از پیچ‌های سخت کمی خم می‌شود. هر دو خودرو با جذب ناهمواری‌های جاده سواری نرمی را برای سرنشینان خود فراهم می‌کنند. همچنین در این دو خودرو سیستم دیفرانسیل جلو به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده و سیستم دو دیفرانسیل در تمامی مدل‌ها به صورت آپشن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ایمنی

برنده : تویوتا هایلندر 2018

تویوتا هایلندر به همراه امکانات ایمنی پیش فرض بسیار بیشتری در مقایسه با هوندا پایلوت عرضه می‌شود. هر مدل پایه هایلندر به همراه تجهیزاتی از جمله سیستم هشدار دهنده برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، نور بالا‌های خودکار،‌ و سیستم کروز کنترل منطبق شونده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این در حالیست که مدل پایلوت به طور پیش فرض تنها مجهز به یک دوربین دید در پشت چند زاویه‌ای می‌باشد. در درجات بالاتر هوندا پایلوت امکاناتی شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار،‌ سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر به همراه سیستم کمک به هدایت خودرو، و سیستم هشدار دهنده برخورد از جلو ارائه می‌گردند اما این تریم‌ها هزاران دلار هزینه‌ی بیشتری نسبت به مدل پایه هایلندر خواهند داشت. از امکانات آپشنی ارائه شده در تویوتا هایلندر می‌توان به سنسور‌های پارک جلو، سنسور‌های پارک عقب، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده برخورد در هنگام دنده عقب، و یک دوربین دید اطراف اشاره نمود.

برنده …

تویوتا هایلندر 2018

به طور کلی مدل تویوتا هایلندر 2018 به دلیل فضای داخلی لوکس و به همراه داشتن لیست بلندی از امکانات ایمنی پیش فرض، خودرو بهتری نسبت به هوندا پایلوت 2018 می‌باشد. با این وجود در صورتیکه نیاز به ردیف سوم صندلی برای شما بیش از استفاده گاه به گاه است یا داشتن موتور شش سیلندر به طور پیش فرض برای شما دارای اولیت است، هوندا پایلوت احتمالاً شاسی بلند بهتری برای شما خواهد بود. روی هم رفته این دو خودرو هر دو شاسی بلند‌های فوق العاده‌ای هستند و انتخاب بدی در اینجا وجود ندارد (بجز ورژن چهار سیلندر تویوتا هایلندر که در کنار مصرف کم بازده سوخت دارای عملکرد ضعیفی می‌باشد). هر دو خودرو به قدرت در برابر مدل سانتافه 2018 کمپانی هیوندا به رقابت می‌پردازند که احتمالاً با رونمایی از مدل باز طراحی شده 2019 این خودرو در اواخر سال جاری مبارزه سخت‌تری در راه خواهد بود. مدل اطلس کمپانی فولکس واگن نیز که برای سال 2018 نوسازی شده همانند مزدا CX-9 رقیب قدرتمندی به شمار می‌رود. تمامی این مدل‌ها همراه با صندلی‌های ردیف سوم قابل استفاده، راندمان سوخت مشابه، تعداد مناسب امکانات پیش فرض، و ساختار قیمت گذاری قابل مقایسه عرضه می‌گردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر