ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری استان مرکزی مطرح کرد

انتقاد از انبار کردن دارو برای فروش در بازار سیاه/ دستگاه‌های نظارتی با جدیت با این افراد برخورد کنند

حجت الاسلام عبداللهی گفت: عده‌ای در زمانی که مردم به دارو نیاز دارند اقدام به خرید و انبار داروها کرده تا درزمانی گرانی در بازار سیاه به فروش برسانند که دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت با این افراد برخورد کنند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان خدا رزق و روزی انسان را زیاد کرده و برکت می‌دهد.

وی تصریح کرد: عزت و ذلت انسان دست خداست و خدا از روز اولی که بنده‌ای به دنیا می‌آید تا روزی که از دنیا خواهد رفت، روزی او را مقرر می‌کند.

امام‌جمعه موقت اراک ادامه داد: انسان مؤمن نباید نگران رزق و روزی باشد، اما باید در مدیریت درست آن نهایت برنامه‌ریزی را داشته باشد.

عبدالهی در ادامه با اشاره به موضوع برجام خاطرنشان کرد: برجام به‌خوبی نشان داد که آمریکاهایی هیچ‌گاه به عهد و پیمان خود پایبند نبوده و نیستند.

وی افزود: در مسئله برجام کشورهای بزرگ جهان با ایران پای میز مذاکره نشستند و مذاکرات را انجام دادند، اینکه کشوری بخواهد تمام زحماتی که برای برجام کشیده شده را نادیده بگیرد و آهنگ خود را بزند از دیوانگی اوست.

امام‌جمعه موقت اراک بابیان اینکه هر اقدامی باید بر اساس عقل و حکمت باشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس ارزش‌های اسلامی که همان ارزش‌های انسانی را دربر می گیرد، امور خود را به‌پیش می‌برد و معتقد است هر حرکتی که برخلاف فطرت پاک باشد غیرعقلی و غیرانسانی است که نمونه آن را درحرکت اخیر ترامپ به‌خوبی مشاهده کردیم.

عبدالهی تأکید کرد: زمانی که امام راحل فرمود انقلاب را به تمام جهان صادر می‌کنیم عده‌ای کوته‌فکر همچون آمریکایی‌ها گمان کردند که ملت ایران تیر و تفنگ به دست گرفته و جنگ به راه خواهد دانست، درحالی‌که منظور امام از صدور انقلاب چیز دیگری بود، آنهایی که پیام امام را دریافتند امروز به‌خوبی در مقابل استعمار و استکبار و تروریست‌های دولتی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی بیان داشت: شعار اول ملت ایران استقلال بود، ایران همچنان به این شعار پایبند بوده و خواهد بود.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی ادامه داد: دولت باید در مذاکرات سیاسی این شعار را در مدنظر قرار داشته و در راه تحقق و ماندگاری این استقلال تلاش‌ها را دوچندان کند.

عبدالهی گفت: کسی حق ندارد ذره‌ای در حقوق ملت ایران کوتاهی کند، هویت و استقلال ایران به‌ آسانی به دست نیامده است که به‌آسانی هم از دست برود.

وی همچنین بر ضرورت مبارزه با دلالان و مفسدان اقتصادی تأکید کرد و بیان داشت: کسانی که در زمان گرانی دلار در صرافی‌ها صف‌کشیده و موجب گران‌تر شدن بیشتر ارز شدند هیچ تفاوتی با دشمنان ندارند.

وی اظهار کرد: عده‌ای در زمانی که مردم به دارو نیاز دارند اقدام به خرید و انبار داروها کرده تا در زمان گرانی در بازار سیاه به فروش برسانند که دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت با این افراد برخورد کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان