ماهان شبکه ایرانیان

امیرحسین صادقی: نمی‌خواهم خبر فوت ساموئل را باور کنم

مدافع سابق استقلال خبر مربوط به درگذشت جی لوید ساموئل را باورنکردنی می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی که سابقه بازی در کنار هافبک ترینداد و توباگویی استقلال که امروز با خبر شوک آور درگذشت در سانحه تصادف همراه بوده، در کارنامه دارد، این اتفاق را باورنکردنی می‌داند.


این بازیکن که برای تماشای جدال امشب استقلال و ذوب آهن در حال عزیمت به سمت استادیوم بود، بعد از شنیدن این خبر دقایقی منقلب شد و در تماسی مجدد ضمن ابراز تاسف از این اتفاق گفت: اصلا نمی‌توانم باور کنم. او علیرغم قیافه و هیکل شاید وحشتناکی که داشت از نظر احساسی واقعا مهربان بود. یکی از بهترین شماره‌های 3 که علاقه‌اش به این شماره هم باورنکردنی بود و تمام بدنش را با این شماره خالکوبی کرده بود. روزهای خوبی در کنار او داشتم و الان جز اینکه نتوانم این خبر را باور کنم و برایش آرزوی آمرزش و آرامش کنم چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.


امیرحسین صادقی در ادامه حرف‌هایش گفت: با کلی انرژی خودم را مهیای حضور در استادیوم و تماشای دیدار استقلال می‌کردم که این خبر نابود کننده را شنیدم و نمی‌خواهم باورش کنم. این دومین خارجی است که با خبر فوتش مواجه شدم که هم تیمی من بودند. پارسال که ماچادو فوت کرد و الان هم ساموئل.


مدافع سابق استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی امشب گفت: ساموئل بازیکنی مهربان بود که خیلی زود خودش را در بین بازیکنان استقلال جا کرد. همه به او اعتماد داشتند و انگار که خارجی نبود و مثل یکی از خودمان بود و رفاقتش با بچه ها مثالزدنی بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان