۱۳ مکان عجیب و غریبی که باید در آنها بخوابید!

این یک هاستل است که از هواپیما ساخته شده و بیش از حد جالب است! بار بعدی که در استکهلم بودید مطمئن شوید سری هم به این هاستل هواپیمایی می‌زنید.

13 مکان عجیب و غریبی که باید در آنها بخوابید!
روز به روز بر تعداد طرفداران هتل‌های عجیب و غریب افزوده می‌شود و هتل سازان هم نمی‌خواند مشتری‌های خود را ناراضی نگه دارند، به همین علت غیر معمول ترین هتل‌هایی که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید می‌سازند! با ما همراه باشید تا سری به این هتل‌ها و اقامتگاه‌های نا معمول بزنیم!

1- در یک هواپیما در سوئد بخوابید!

این یک هاستل است که از هواپیما ساخته شده و بیش از حد جالب است! بار بعدی که در استکهلم بودید مطمئن شوید سری هم به این هاستل هواپیمایی می‌زنید.

2- در یک جرثقیل در آمستردام بخوابید!

آمستردام عجیب و گیج کننده این بار راه دیگری برای شگفت زده کردن توریست‌ها پیش گرفته، این شهر هاستلی در یک جرثقیل دارد! شاید به همین علت است که همه ما آمستردام را دوست داریم! البته اگر ترس از ارتفاع دارید بهتر است سراغ این یکی نروید.

3- در پرو در میان درختان بخوابید

به دنبال یک ماجراجویی آمازونی هستید؟ می‌توانید در پرو در میان میمان‌ها در خانه درختی خودتان بخوابید! جایی که تنها کافی است دست‌تان را دراز کنید تا برگ‌های سبز، لطیف و خنک جنگل‌های بارانی را احساس کنید.

4- بروید زیر، زیر، زیر زمین، در کوبر پدی استرالیا بخوابید

می‌خواهید به جایی عجیب تر بروید؟ تنها یک راه برای این کار وجود دارد، بروید زیر زمین! در این مکان فروشگاه‌ها، هتل‌ها، هاستل‌ها و رستوران‌ها در زیر پوست زمین هستند.

5- در نیوزلند در سیلو بخوابید!

آن زمان‌ها گذشت که سیو برای نگهداری غلات به کار می‌رفت، حالا از آن هتل می‌سازند! هیچ وقت فکرش را نمی کردید که از سیلو چنین استفاده‌ای هم بشود، نه؟! اما خب حالا که شده و ما به شما پیشنهاد می کنیم این هتل بامزه را از دست ندهید.

6- در توکیو در کتابخانه بخوابید

خود را برای یک شب در بهشت کتاب‌ها آماده کنید. خود را در لا به لای کلمات این کتابخانه جای دهید و آرامش بگیرید. می‌توانید قبل از خواب کتاب هم بخوانید، چه از این بهتر! اما یادتان نرود قبل از اینکه این هاستل فرهنگی را ترک کنید، چند عکس فلسفی هم برای اینستاگرام‌تان تهیه کنید!

7- در استرالیا شب را در زندان بگذرانید!

خوبی این هتل آن است که بعد از برگشت از آن می‌توانید به مادرتان بگویید در استرالیا یک شب را در زندان گذراندید و واکنش او را ببنید! ارزشش را دارد! نگران نباشید، بیرون رفتن از این زندان سخت نیست و زندان بان‌ها واقعا دوستانه رفتار می‌کنند!

8- در قصر نمکی بولیوی بخوابید

مانند شاهزاده‌ها در قصر بخوابید، البته قصری نمکی! خب قطعا قصری نمکی خاص تر از قصر معمولی است (حواست‌تان باشید نمی‌توانید در و دیوار را لیس بزنید یا خیارتان را به آنها بمالید!). به هر حال این قصر بی‌نهایت شیک است و تجربه‌ای عالی خواهد شد.

9- در هتل یخی سوئد بخوابید

اگر سرمایی نیستید این یک پیشنهاد عالی است. اگر سرمایی هستید هم شاید سفر به سوئد از اول انتخاب درستی برای شما نبود. به هر حال در هر دوصورت این هتل را از دست ندهید. هتل یخی یکی از تجربه‌های فراموش نشدنی‌تان می‌شود.

10- در هتل شنی مصر بخوابید

با خوابیدن در این هتل ساخته شده از شن در مصر، حس واقعی لورنس عربستان را درک کنید! فقط حواس‌تان باشد زیاد عطسه نکنید وگرنه کل بنا پایین می‌ریزد!

11- در یک زمین گاو بازی قدیمی در مکزیک بخوابید

این هم معجزه ای دیگر از مکزیکی‌های عجیب! اگر گذرتان به مکزیک افتاد، پا به تاریخ اسپانیایی‌ها بگذارید و در میدان گاو بازی آنها بخوابید چرا که ممکن است این هتل عجیب را در هیچ کجای دیگر این دنیا نبینید! پس فرصت‌تان را از دست ندهید!

12- در کپسولی  در هنگ کنک بخوابید

هنگ کنگی‌ها به خاطر تلاشی که برای صرفه جویی در جا می‌کنند شناخته شده اند و این هاستل هم نمونه‌ای از این تلاش است! البته اگر از مکان‌های کوچک و تنگ می‌ترسید و احساس بدی پیدا می‌کنید، به این هاستل نروید.

13- در کالیفورنیا در واگن قطار بخوابید

اگر به کالیفورنیا سفر می‌کنید، هتل قطاری آن را از دست ندهید. در این هتل جالب هر کدام از واگن‌های قطار تبدیل به یک اتاق شده اند و هر اتاق تمی مخصوص به خود دارد که می‌توانید در هنگام انتخاب جا تم مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان