بررسی طراحی بدنه و نمایشگر تلفن هوشمند Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸

وقتی برای اولین بار تلفن هوشمند و میان رده Y۷ Prime ۲۰۱۸ هوآوی را در دست می‌گیرید از سبکی وزنش متعجب خواهید شد

بررسی طراحی بدنه و نمایشگر تلفن هوشمند Huawei Y7 Prime 2018

زیبای فریبا؛ تلفن هوشمند Huawei Y7 Prime 2018 یک میان‌رده‌ در نهایت مرغوبیت و کلاس امروزی است.

وقتی برای اولین بار تلفن هوشمند و میان رده Y7 Prime 2018 هوآوی را در دست می‌گیرید از سبکی وزنش متعجب خواهید شد. با این که بدنه آن 5٫5 اینچ است اما ابعاد صفحه آن 5٫99 اینچ با کیفیت HD از نوع FullView  بوده که 720×1440 پیکسل را در خود جای داده است. نمایشگر هوآوی Y7 Prime 2018 کیفیت بسیار خوبی دارد منتها شاید برای برخی از کاربران سخت‌گیر عدم برخورداری از نمایشگر 1080 پیکسل کمی دلخورکننده باشد.

در مجموع، طراحی این گوشی زیبا و شیک با این که خارق‌العاده نیست اما جذاب و چشمگیر است. کم حاشیه بودن نمایشگر، بدنه باریک و ظریف، قاب پشت براق و یکدست، پنل شیشه‌ای منحنی دو نیم بعدی، فناوری پوشش NCVM که نتیجه آن پرداخت کروم فلزمانند زیبایی در بدنه است و آن را به یک گوشی بادوام و ضدخش مبدل می‌کند، امکاناتی هستند که از Huawei Y7 Prime یک گوشی مدرن، چشم‌نواز و دوست‌داشتنی می‌سازد.

اولین بار که چشمتان به Huawei Y7 Prime 2018 می‌افتد، به سختی متوجه خواهید شد که این یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه در این خانواده هوآوی است زیرا بیشتر شبیه یک تلفن هوشمند پرچمدار و مرغوب است. هوآوی سعی کرده در این محصول تا می‌تواند از حاشیه‌ها کم کند تا در واقع دستگاهی برای کاربران تولید کند که نمایشگر واقعاً بزرگتری نسبت به قبل داشته باشد.

این تلفن هوشمند و جدید همان طور که از یک محصول ارزان قیمت و مقرون به صرفه انتظار می‌رود بدنه پلاستیکی در قاب آلومینیومی دارد. شرکت هوآوی تلاش کرده تا پرداخت براقی را روی قاب پشت به کار ببرد که در بسیاری از تلفن‌های هوشمند پرچمدار می‌بینیم. به عبارت دیگر، براق بودن قاب پشت منجر به جذب اثر انگشت می‌شود و شما باید از کاور یا قاب محافظ استفاده کنید تا جلوی لک شدن آن را بگیرید.

گرفتن Huawei Y7 Prime 2018 در دست خیلی راحت است و حس خوبی دارد و اصلاً لازم نیست نگران سر خوردن ناگهانی آن از دستتان باشید. از آنجا که این تلفن هوشمند نسبتاً بزرگ است، شما باید از هر دو دست خود برای کار با آن استفاده کنید؛ مخصوصاً اگر تازه‌کار هستید و تا به حال تلفن هوشمند بزرگ نداشته‌اید. با تمام اینها، باز هم امکان استفاده از یک دست برای کار با Y7 Prime 2018 هوآوی برای حرفه‌ای‌ها وجود دارد.

این تلفن هوشند سبک‌تر از مدل قبلی خود است و به جای 165 گرم، تنها 155 گرم وزن دارد. در قاب پشت گوشی حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد که به راحتی و با کوچکترین لمس کاربر قفل تلفن هوشمند را باز می‌کند. تلفن هوشمند Y7 Prime 2018 ماژول دوربین افقی در پشت دارد که به خوبی در قاب جای گرفته است. به طور کل، طراحی کمینه‌گرا و ساده هوآوی Y7 Prime 2018 بسیار چشمگیر و زیباست که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند.

کلید پاور یا خاموش و روشن به همراه کلیدهای کنترل صدا در پهلوی راست این تلفن هوشمند جای گرفته‌اند که به راحتی در دسترس هستند.

هوآوی Y7 Prime 2018 طراحی مدرن، امروزی و جذابی دارد و با حس فلزی بودنش بدنه سفت و محکمی را با لبه‌های گردش به کاربر القا می‌کند. ضخامت این محصول حدود 7٫8 میلی‌متر است و با وزن 155 گرمش خیلی راحت در دست شما جای خواهد گرفت و شما را در استفاده طولانی خسته نمی‌کند.

در جلوی گوشی، نمایشگر 5٫9 اینچ Full View از نوع صفحه IPS LCD را مشاهده می‌کنید. حاشیه بالا جایگاه دوربین جلو، فلاش سلفی و خروجی دریافت صدا است و در حاشیه پایین نیز نام برند هوآوی به چشم می‌خورد.

در قسمت پشت گوشی یک اسکنر اثر انگشت بسیار سریع و قابل اعتماد توجه شما را جلب می‌کند. دوربین‌ دوگانه با حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسل نیز همراه با فلاش LED و میکروفون ویدئو که تقریباً نزدیک لبه گوشی قرار دارد نیز از دیگر ملحقات قاب پشت Y7 Prime 2018 است.

در لبه سمت چپ، درگاه سیم کارت و کارت حافظه به چشم می‌خورد که می‌تواند هر دو سیم کارت را در خود جای دهد و هم خانه‌ای برای کارت حافظه میکرو اس.دی باشد. در قسمت مخالف نیز کلیدهای پاور و تنظیم صدا را می‌توانید مشاهده کنید.

در پایین گوشی نیز پورت میکرو یو.اس.بی 2٫0، یک بلندگو و سوکت هدفون 3٫5 میلی‌متری تعبیه شده است. متأسفانه، باید بگوییم که این گوشی ضدآب نیست! که البته از یک میان‌رده نمی‌توان انتظار بیشتر از اینها را داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر