قیمت کوییک مشخص شد

مهدی جمالی مدیر عامل گروه سایپا در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا در مورد قیمت گذاری نهایی خودروی جدید کوییک صحبت کرد

مهدی جمالی مدیر عامل گروه سایپا در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا در مورد قیمت گذاری نهایی خودروی جدید کوییک صحبت کرد. جمالی در این مراسم گفت که قیمت این خودرو بین 34 تا 40 میلیون تومان خواهد بود و عرضه‌ی آن از ابتدای تیرماه سال آینده آغاز خواهد شد.
در خصوص تیراژ تولید کوییک نیز وی اظهار داشت که این خودرو در سال نخست به تعداد 45 هزار دستگاه تولید خواهد شد و برای سال 1397 نیز تولید بیش از 80 هزار دستگاه از کوییک پیش بینی شده است. در خصوص نام گذاری این خودرو نیز مدیر عامل سایپا گفت که کوییک نامی ایرانی متعلق به 4 هزار سال قبل است.
در حاشیه ی این مراسم نیز مدیرعامل سایپا در خصوص قراداد این شرکت با سیتروئن صحبت کرد و گفت که این قرار داد مراحل نهایی خود را طی می کند و تا پایان سال انقال سهام و یورو به طرف فرانسوی انجام خواهد شد.
جمالی در خصوص عملیات های امداد خودرو در تعطیلات نوروزی نیز اشاره کرد که در طرح خدمات ویژه امداد نوروز هزینه خدمات هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و در صورتی که خودروهای تحت گارانتی دچار عیوبی شوند که رفع عیب آنها ممکن نباشد، خودروی جایگزین در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان