هنگامی که شاهزاده هری نامزدی خود را با مگان مارکل هنرمند سرشناس هالیوود اعلام کرد؛ دنیا را برای دو اتفاق جالب آماده کرد. اولین اتفاق خداحافظی مگان مارکل از دنیای بازیگری؛ و دومین و در عین حال مهم‌ترین خبر ازدواج سلطنتی!

ازدواج سلطنتی از مهم‌ترین و هیجان انگیزترین رویدادها در دنیا محسوب می‌شود و توجه رسانه‌ها، مردم عادی، طراحان لباس و استایلیست‌ها و سلبریتی‌ها را به خود جلب می‌کند. 

مگان مارکل خود یکی از ستاره‌های هالیوود بود و همین عامل موجب شد که ستاره‌های سرشناس هالیوود مثل جورج کلونی و همسرش، اوپرا وینفری، جیمز بلانت، کیتی سپنسر، سارا رافرتی، پریانکا چوپرا و... در مراسم عروسی سلطنتی حضور داشته باشند.  

در کنار تمام زرق و برق‌ها و زیبایی‌های این ازدواج سلطنتی لباس عروس مگان مارکل توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد و در ادامه این مطلب نکات جالبی از این لباس عروس سلطنتی را برای شما بیان می‌کنیم.

تا قبل از حضور مگان مارکل در مراسم ازدواج هیچ اطلاعی از طراح لباس، مدل لباس و دیگر جزئیات لباس او در دسترس نبود و گمان می‌رفت طراح لباس عروسی مگان مارکل برند سرشناس رالف اند روسو باشد، همان برندی که طراح لباس نامزدی او بود. 

پس از حضور مگان در مراسم ازدواج مشخص شد طراح لباس او «کلیر ویت کلر» خانم انگلیسی است که در برند ژیوانژی به کار طراحی لباس مشغول است. یکی از آیین‌های ازدواج سلطنتی انتخاب طراح لباس بریتانیایی است!

لباس عروسی مگان مارکل

لباس عروس مگان ساده، مدرن و مینیمالیستی و نمایانگر استایل و طراحی آیکانیک خانه مد ژیوانژی است. این لباس فارغ از هرگونه المان تزئینی و فانتزی، و در کمال سادگی و پوشیدگی است.

لباس عروسی مگان مارکل

دامن لباس عروس او در قسمت جلویی کوتاه است و در قسمت پشت دنباله بلندی دارد و هنگامی که او راه می‌رفت کفش‌های سفید او نمایان می‌شد. دامن تا روی ران جذب است و کم کم از پایین ران گشاد و فون می‌شود.

لباس عروسی مگان مارکل

تور لباس او بلند و با حاشیه طرح‌دار است. این حاشیه هنگامی که با سادگی لباس او ترکیب می‌شود نمایی زیبا و منحصر به فرد خلق می‌کند و بلندی بسیار زیاد آن بسیار رویایی و منحصر به فرد است.

لباس عروسی مگان مارکل

یقه لباس قایقی است، یقه قایقی نه چندان پوشیده و نه خیلی باز. باتوجه به سادگی لباس و رسمی بودن مراسم بهترین انتخاب یقه همین مدل قایقی است که با هوشمندی تمام انتخاب شده.

لباس عروسی مگان مارکل

انتخاب تاج پر زرق و برق و با شکوه، تا حد زیادی سادگی لباس مگان مارکل را کمرنگ کرده. این تاج در سال 1932 برای ملکه ماری مادربزرگ ملکه الیزابت طراحی شد و مگان در مهم‌ترین روز زندگی خود از آن استفاده کرد.

لباس عروسی مگان مارکل

سادگی بیش از حد لباس عروسی مگان مارکل بار دیگر ثابت کرد این عروس سنت شکن خاندان سلطنتی تا چه اندازه استایل شخصی خود را حفظ می‌کند و درگیر زرق و برق دنیای مد رویال‌ها نمی‌شود. او به خوبی دریافت انتخاب لباس خیلی ساده به همان اندازه جلب توجه می‌کند که انتخاب لباس پرشکوه! بنابراین ترجیح داد با این انتخاب هم استایل شخصی خود را حفظ کند و هم توجه‌ها را به خود جلب کند.

لباس عروسی مگان مارکل

,