بازار بزرگ ایران؛ پاسدار و نگاه بان سرمایه های ملی و ارزی

بازار بزرگ ایران؛ پاسدار و نگاه بان سرمایه های ملی و ارزی یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - تهران گردی,رپرتاژ آگهی,خرید,گردشگری,خبر,تفریح و سرگرمی نگه داشت و انباشت ارز در ایران؛ ایرانیان به کا ...

نگه داشت و انباشت ارز در ایران؛ ایرانیان به کارهای بزرگ باید خو بگیرند. میثاق بزرگ اقتصادی در سایه اندیشه انباشت ارز در ایران.
اینجا دروازه ای رو به شکوه گشوده می شود ... مکانی که آگاهی و دانایی بر همه گستره های آن چیرگی دارد ... جاذبه ای که چشم ها را خیره می کند ... اینجا یادآور سنت بازار در فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی است ... با معماری ویژه و مترقی؛ آن گرایش از معماری که برخلاف بسیاری هم ترازان ایرانی و جهانی، بی پایه و رها از اندیشه های بومی نیست، در بستری فرهنگی و اجتماعی بالنده است و امید می بخشد ... اینجا بازار بزرگ ایران است؛ بزرگ ترین مرکز اقتصادی و خرید در خاورمیانه، البته با گرایش های چیره اجتماعی، فرهنگی، هنری و گردشگری؛ از همین رو است که 70 درصد گستره بازار به این گرایش ها و کارکردها اختصاص یافته است. از بناها که بگذریم، محوطه های باز و فراخِ اینجا، رهایی و دل بازی را به مخاطبان اش می رساند. الگوهای پیشرفت در سبک زندگی ایرانی- اسلامی در این بزرگ بازار مدرن که با اندیشه ای جهانی و کوششی ایرانی بر خاک حاصل خیز پایتخت ایران پدیدار شده است، به روشنی بازتابی برونی یافته است. اندیشه ها در اینجا سر به آسمان می سایند ... جلوه نور و تماشا است اینجا! همه به یک میهمانی بزرگ در این پهنه چشم نواز فراخوانده شده اند.

ایران مال

بازار بزرگ تهران

خوان گسترده مردمانی امیدوار و کوشا

بازار بزرگ ایران، خوانی گسترده است، برای آن ها که کوشایی و سرزندگی را دوست می دارند و به پیشرفت سرزمین و جامعه شان علاقه مندند. چنین نشانه هایی را که بجویی، به واپسین نقطه غربی پایتخت رهنمون می شوی. ویژگی های تجاری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، تاریخی، ورزشی، تفریحی که مجموعه بزرگ بازار «ایران مال» بر بستر نوآوری ها و فناوری های نوین، با بهره گیری از الگوهای زیست روزمره ایرانیان در تاریخ در زمینه های گوناگون معماری، هنر، فرهنگ، اجتماع و اقتصاد، هم نشین و هم راه کرده، در کنار همه دستاوردهای گوناگون، زمینه ساز آشنایی نسل نوی ایرانی با فناوری هایی شده است که جهان امروز می کوشد با بهره مندی از آن ها، یک زندگی بهتر برای بشر فراهم آورد. پس ماجرای بازار بزرگ ایران، تنها سود و سرمایه نیست؛ اینجا هدفی و انگیزه ای دگرگونه و بزرگ می جوید. بازار بزرگ ایران، هستی و حضوری برگرفته از میراثی کهن در دل این شهر بزرگ دارد و جلوه گاه ذات هستی بخش هنر ایرانی به شمار می آید. این بزرگ بازار ایرانی برپایه اندیشه امیدبخش ایرانی- اسلامی استوار شده است و بازتاب طبیعت، تاریخ و فرهنگ ایرانی- اسلامی را در معماری آن به روشنی می توان به تماشا نشست. اینجا بازتابش نمایش شکوه و باور توانستن در سالی به شمار می آید که حمایت از کالای ایرانی را بر تارک درخشان خود دارد. نخستین محصول ایرانی برای هر ایرانی در این سال، شکوهی بی مانند در گستره های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و گردشگری عرضه خواهد داشت.

بازار بزرگ ایران

تجمیع سرمایه های اقتصاد ملی؛ ورود ارز

بازار بزرگ ایران در گستره کنش های اقتصادی خویش می کوشد زمینه را برای کاهش برون رفت ارز از قلمروی سرزمینی ایران فراهم آورده، بستری مناسب برای ورود ارز خارجی به دامان صنعت گران و تولیدکنندگان ایرانی پدیدار سازد. عرضه و فروش کالاهای باکیفیت تولید ایران با هدف جذب نگاه خریداران ایرانی، هم زمان با ارایه محصولات برتر جهانی با انگیزه جذب جهانگردان و ورود ارز خارجی، مهم ترین راه کارها و ابزارها در دستیابی به این هدف بزرگ به شمار می آیند. این بزرگ بازار با تجمیع ارایه خدمات و امکانات اقتصادی برپایه فناوری های نو و هم ساز و همراه با جامعه نوین انسانی، بسیاری از دغدغه های تولیدی، صنعتی و اقتصادی زیست روزمره مردمان شهر را از دنیای ذهن و جان آنان می زداید و نوری بر دل های تولیدکنندگان و صنعت گران خلاق می تاباند. بازار بزرگ ایران با تجمیع سرمایه های اقتصادی، گونه ای هم بستگی و کوشش جمعی برپایه فناوری های روز جهانی پدید می آورد. «امید» و «رونق» این هم بستگی و هم افزایی اقتصادی، دستاوردی شگفت انگیز در جامعه و در گستره اقتصاد و تولید با ویژگی «ایرانی» می آفریند و مسیری نو به سوی پویایی اقتصادی به ویژه اقتصاد درون زا و تولیدی می گشاید.
پاس داری از سرمایه های اقتصاد درون زای ملی و نگاه بانی از داشته ها و آورده های ارزی، همانی است که بازار بزرگ ایران در عرصه کنش ها و کوشش های اقتصادی می جوید. امید و خلاقیت، میثاق مشترک آنانی است که در پایه گذاری بازار بزرگ ایران به عنوان گستره ای برای عرضه توانمندی ایرانی در عرصه های جهانی همدلی داشته و پاس داری و نگاه بانی از سرمایه های ملی و ارزی مردمان این سرزمین کوشیده اند.

ایران مال تهران


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان