ماهان شبکه ایرانیان

با انتقاد از مخالفت مجلس با تفحص از شهرداری،

کواکبیان: لاریجانی حمایت خود را از شهردار اعلام کرد

نمانیده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مخالفت مجلس با تفحص از شهرداری تهران گفت: آقای لاریجانی دوست نداشت این تفحص رای بیاورد و با این کار حمایت خود را از شهردار اعلام کرد.

کواکبیان: لاریجانی حمایت خود را از شهردار اعلام کرد

به گزارش ایسنا مصطفی کواکبیان در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران درباره مخالفت مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت: آقای لاریجانی دوست نداشت این تفحص رای بیاورد و نگذاشت من اخطار خود را در این رابطه مطرح کنم. ان‌شاء‌الله بعد از عید در یک نشست خبری اطلاعات بیشتری درباره املاک نجومی در اختیار دوستان خواهم گذاشت.

وی افزود:  آقای لاریجانی با این کار حمایت خود را از شهرداری اعلام کرد. مجلس سه ماه پیش می‌توانست در مورد املاک شهرداری رای گیری کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: یک تخفیف در یک ملک نجومی رقمش به اندازه یک فیش نجومی است، اما موضوع فیش‌های نجومی بسیار بزرگنمایی شد. در مورد شهرداری هم ابتدا گفتند چون پرونده قضایی دارد مجلس نباید ورود کند و چند بار رفت و آمد داشت تا نهایتا دوستان فکر کردند در وضعیت این چنینی بهتر می‌توانند نتیجه بگیرند که موفق هم شدند.

کواکبیان یادآور شد: البته مشکل اصلی مجلس نیست بلکه اعضای شورای شهر هستند که طبق قانون باید نظارت کافی بر عملکرد شهرداری انجام می‌دادند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری ادامه داد: شنیدم که بعضی‌ها می‌گفتند فراکسیون امید از آقای روحانی در انتخابات سال آینده حمایت کرده در حالی که مجمع عمومی، شورای مرکزی و هیأت رئیسه این فراکسیون جلسه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری نداشته است. اگرچه ممکن است نهایتاً به همین جمع بندی برسیم اما هنوز این جلسات برگزار نشده است و بعد از تعطیلات نوروز مجمع عمومی باید درباره انتخابات ریاست جمهوری نظر بدهد.

کواکبیان یادآور شد: اینکه گفته شده آقای روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است درست نیست زیرا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکنون نشستی در این زمینه نداشته و فقط شورای سیاست‌گذاری که متشکل از اشخاص است چنین نتیجه‌ای را اعلام کرده که ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم بلکه شورای هماهنگی باید در این زمینه نظر بدهد. حتی اگر شورای هماهنگی هم چنین نظری بدهد 50 حزب اصلاح‌طلب خارج از شورا هستند و نمی‌توانیم بگوییم که گزینه شورا گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است.

وی در پایان درباره کاندیداتوری خود درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز گفت: خیلی از خبرنگاران به من مراجعه کرده‌اند که آیا می‌خواهید وارد عرصه انتخابات شوید یا خیر؟ کنگره تصویب کرد که ما بیاییم و شورای مرکزی حزب هم همین اصرار را دارد ولی من گفتم که در حال رایزنی با بزرگان هستم و ان‌شاءالله 15 فروردین‌ماه موضع قطعی خود را در یک نشست خبری اعلام خواهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان