ماهان شبکه ایرانیان

گوشی‌های U Ultra و U Play شرکت HTC در ایران به نمایش درآمدند

گوشی‌های U Ultra و U Play توسط دفتر رسمی HTC در خاورمیانه و سامتل به‌عنوان نمایندگی رسمی این شرکت، در تهران به نمایش گذاشته شدند.

گوشی‌های U Ultra و U Play شرکت HTC در ایران به نمایش درآمدند

گوشی‌های پرچم‌دار HTC U Ultra و میان رده‌ی HTC U Play توسط دفتر رسمی HTC در خاورمیانه و شرکت سامتل به‌عنوان نمایندگی رسمی این شرکت در ایران، برای خبرنگاران به نمایش گذاشته شدند.

u ultra

گوشی‌های یو الترا و یو پلی قرار است به‌زودی و احتمالا پیش از عید نوروز یا در ایام عید توسط سامتل، نمایندگی رسمی گوشی‌های اچ‌تی‌سی در ایران عرضه شود. 

u ultra

قیمت گوشی‌های اچ‌ تی سی هنوز مشخص نشده است؛ اما به نظر می‌رسد گوشی یو الترا با قیمتی بین 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان در ایران عرضه شود.

u ultra

یو اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد و به باتری غیرقابل تعویض 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و 170 گرم وزن دارد. رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی مبتنی بر اندروید 7 نیز در این گوشی حاضر است. 

گوشی یو الترا اچ تی سی صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع LCD یا همان Super LCD 5 و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد. اما نکته‌ی جالب در مورد آن، صفحه نمایش دوم است که ابعاد 2 اینچی دارد.

این گوشی در 4 رنگ سفید، مشکی، صورتی و آبی عرضه می‌شود.

u ultra

گوشی یو پلی پردازنده‌ی هلیو پی 10 مدیاتک دارد. این گوشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 و دوربین 16 مگاپیکسلی ارائه می‌شود. یو پلی با رم 3 یا گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

این گوشی نیز از اندروید 7 بهره می‌برد و دارای باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و وزن 145 گرم است. یو پلی همانند یوالترا در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی عرضه خواهد شد.

u ultra

هر دو گوشی دارای پورت USB Type C هستند. در اچ تی سی یو الترا و اچ تی سی یو پلی جک 3.5 میلی‌متری حذف شده است و ارتباط با هدفون از طریق پورت USB Type C انجام می‌شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان