نگاه نزدیک به موبایل هولوگرافیک Hydrogen One

یکی از مورد انتظارترین موبایل های ۲۰۱۸ بی تردید Red Hydrogen One است که علی رغم معرفی در ماه های گذشته تا کنون تصاویر مستدلی از آن ارائه نشده، حالا اما این کمپانی برای نمایش نمونه های اولیه Hydrogen One رویدادی را در استودیو خود برگزار کرده است.

نگاه نزدیک به موبایل هولوگرافیک Hydrogen One

یکی از مورد انتظارترین موبایل های 2018 بی تردید Red Hydrogen One است که علی رغم معرفی در ماه های گذشته تا کنون تصاویر مستدلی از آن ارائه نشده، حالا اما این کمپانی برای نمایش نمونه های اولیه Hydrogen One رویدادی را در استودیو خود برگزار کرده است.

مهمترین ویژگی اسمارت فون RED نمایشگر 5.7 اینچی هولوگرافیک آن است که طبق ادعای سازنده از لحاظ رزولوشن تصویر قابل رقابت با نمایشگر رتینای اپل بوده و با بهره گیری از فناوری نانو محتوای خود را در حالت های 2D معمولی، هولوگرافیک با نمای همزمان، حالت سه بعدی و بازی های تعاملی به نمایش بگذارد.

نخستین موبایل هوشمند ساخت RED قابلیت ثبت تصاویر 4V را دارد و علاوه بر دید 360 درجه امکان مشاهده پشت اشیایی که توسط دوربین به ثبت نرسیده را نیز فراهم می کند. از دیگر مشخصات Hydrogen One می توان به  چیپست اسنپدراگون 835، باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی و درگاه سیم کارت هیبرید اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان