بوستان گفتگو میزبان خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد / آزادی ۱۱۷ زندانی تهرانی با کمک نیکوکاران

بوستان گفتگو میزبان خیرین و نیکوکارانی است که آستین همت بالا زده اند تا در ماه مبارک رمضان، با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، گرمی بخش سفره‌های خالی افطار خانواده هایشان باشند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: امسال غرفه نمایندگی ستاددیه تهران در بوستان گفتگو از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان، آماده دریافت کمک‌های نیکوکارانی است که قصد دارند در ماه میهمانی خداوند، گرمی بخش سفره‌های سرد افطاری خانواده‌های چشم انتظار زندانیان باشند.

وی افزود: طی ماه مبارک رمضان سال گذشته، 117 نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران گفت: طی ماه مبارک رمضان سال 96، با تلاش این نمایندگی و کمک‌های نیکوکاران به مبلغ 21 میلیارد ریال، 9 نفر زن و 108 نفر مرد زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.

نایب رییس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران ادامه داد: امسال نیز غرفه این نمایندگی در بوستان گفتگو از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان، آماده دریافت کمک‌های نیکوکارانی است که قصد دارند در ماه میهمانی خداوند، گرمی بخش سفره‌های سرد افطاری خانواده‌های چشم انتظار زندانیان باشند.

نیکوکاران می‌توانند از طریق سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران به نشانی www.tehipro.ir و یا لینک اطلاع رسانی tehipro@ با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی به صورت حضوری یا آنلاین و نیز آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر