ماهان شبکه ایرانیان

انتقاد مدافع پدیده از کیفیت زمین ورزشگاه ثامن الائمه (ع)

حسن جعفری: کسب سهمیه سخت است ولی به آن فکر می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال پدیده معتقد است در فوتبال اتفاقات زیادی می افتد و تیمش می تواند به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز امیدوار باشد.

حسن جعفری: کسب سهمیه سخت است ولی به آن فکر می‌کنیم

حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد پدیده و پیروزی در سه دیدار اخیر اظهار کرد: تیم شکل واقعی خود را پیدا کرده و بچه‌ها توانسته‌اند فعل خواستن را در زمین صرف کنند. ما خوب بازی می‌کنیم و خدا را شکر نتیجه‌اش را هم در این بازی گرفتیم.

وی ادامه‌ داد: در دیدارهای قبلی ما تلاش خود را می کردیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. در سه بازی گذشته توانستیم هشت گل بزنیم تا علاوه بر کسب امتیازات کامل تفاضل گل خود را نیز افزایش دهیم. مطمئنم که این در آینده به سود پدیده خواهد بود.

مدافع تیم فوتبال پدیده درباره عملکرد خود در دیدارهای اخیر، گفت‌: من همیشه تلاش خودم را می‌کنم تا بهترین باشم. در این دو، سه هفته‌ نیز خدا را شکر طبق گفته بعضی سایت‌های معتبر در تیم هفته‌ قرار گرفتم و این مایه خوشحالی من است. امیدوارم که سرمربی از عملکردم راضی باشد. البته هنوز با چیزی که از خودم انتظار دارم فاصله دارم. تلاش خودم را می‌کنم تا به آن چیزی که فکر می‌کنم برسم تا بتوانم به تیم‌ ‌ملی دعوت شوم. من در تمام رده‌های ملی به جز بزرگسالان حضور داشتم و تمام هدفم دیده شدن توسط سرمربی تیم‌ ‌ملی است.

جعفری درباره سرپرستی باشگاه پدیده که به کریملویی واگذار شده اظهار کرد: پاقدم ایشان برایمان خوب بوده و توانستیم سه دیدار اخیرمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. آقای کریملویی با ما جلساتی را برگزار کرده و سر تمرین ما آمده و آرامش را به تیم منتقل کرده است. البته به دلیل وجود برخی مشکلات مدیرعاملی ایشان هنوز به ثبت نرسیده و به همین دلیل اعضای کادرفنی و کادر باشگاه رییس خود را نمی شناسند.

او درباره ناراحتی محسن یوسفی پس از تعویض در دیدار با پیکان، اظهار کرد: فشار بازی بر روی محسن تاثیر گذاشته بود. من او را به خوبی می شناسم ، زیرا هم اتاقی من است. او تجربه بالایی دارد و بازیکن خوش اخلاقی است. او تحت تاثیر شرایط بازی تصمیم گرفت که یک یا دو ‌دقیقه بعد از آن پشیمان شد. او بازیکنی حرفه‌ای است و می داند که چگونه برخورد کند و اتفاقی که در دیدار با پیکان افتاد تنها یک اشتباه کوچک بود.

مدافع تیم فوتبال پدیده درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار کرد: امیدوارم پس از افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) این ورزشگاه را در اختیار ما و سیاه‌جامگان بگذارند تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. وضعیت چمن ورزشگاه ثامن بسیار افتضاح و برای تیمی مثل ما که فوتبال روی زمین بازی می‌کنیم نامناسب است. چمن ثامن بدترین چمن ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر است. ما در هر ورزشگاهی بازی کردیم، بازی با کیفیت‌تری نسبت به زمین خودمان ارائه دادیم. امیدوارم که ورزشگاه امام رضا (ع) به زودی در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم سه دیدار خانگی باقی‌ مانده خود را در این زمین برگزار کنیم.

جعفری در پایان درباره هدف پدیده در انتهای فصل اظهار کرد: هنوز شش بازی باقی‌ مانده و ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. ما بابت سه پیروزی مغرور نشده ایم اما هیچ چیزی مشخص نیست. شما دیدید که پرسپولیس فصل گذشته از رتبه آخر به مقام قهرمانی رسید. ما با تیم چهارم جدول رده‌بندی تنها شش امتیاز فاصله داریم و حتی می‌توانیم به کسب سهمیه نیز فکر کنیم. البته کسب سهمیه سخت است و ما تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل بتوانیم رتبه تک رقمی در انتهای فصل داشته باشیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان