ماهان شبکه ایرانیان

چمنیان: در سال ۹۵ با اصول به موفقیت رسیدیم/ به مجمع فدراسیون هنوز دعوت نشده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: در سال ۹۵ نشان دادیم که فلسفه کاری من درست است و با همین اصول تیم ملی نوجوانان به موفقیت رسیدیم.

چمنیان: در سال 95 با اصول به موفقیت رسیدیم/ به مجمع فدراسیون هنوز دعوت نشده‌ام

عباس چمنیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی‌اش از سال 95 اظهار کرد: با صعود تیم‌ ‌ملی نوجوانان به جام جهانی بسیار خوشحال شدم. فلسفه مربیگری من ثابت شد و نشان دادم که در مسیر درستی پیش می‌رویم. موفقیت با این روش دست یافتنی است. در فلسفه مربیگری‌ام رعایت اصول رفتاری، اخلاقی و فنی وجود دارد. صعود تیم‌ ‌ملی به جام جهانی نکته بارزی برای اثبات این فلسفه بود. با این فرصت کمی که برای آماده سازی تیم‌ ‌ملی داشتیم توانستیم به بهترین نحو تیم را به مسابقات اعزام کنیم و با این که شش ماه از صعود ملی به جام جهانی گذشته کماکان مردم، مسئولان و رسانه‌ها پیگیر این وضعیت  هستند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان گفت‌: ما عملکرد با ثباتی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و سعی می‌کنیم به همین روند در شش ماه آینده ادامه‌ دهیم و بر اساس همین اصول گام برداریم. ما سرمایه‌های فوق‌العاده‌ای در ایران داریم. در حال‌ حاضر تیم ما نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا 50 درصد تغییر کرده است و توانسته‌ایم استعدادهایی که قبلا دیده نشده‌اند را شناسایی کنیم. بازیکنان هم از نظر کیفیت و کارایی بسیار با استعداد هستند و با ادامه‌ این روند و حمایت مسئولان می‌توانیم موفق شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در طول چند ماه گذشته پیشنهادی از تیم‌های خارجی به بازیکنان نوجوان تیمش ارائه شده است، گفت‌: در طول تورنمنت روسیه چند ایجنت سعی کردند به تیم ما نزدیک شوند و درباره شرایط بازیکنان‌مان اطلاع کسب کنند، اما با توجه به این که این بازیکنان در دست ما امانت بودند و نمی‌خواستیم ذهنیت بازیکنان، باشگاه‌ها، فدراسیون دچار تغییر شود اجازه نزدیک شدن به آنها را ندادیم و گفتیم که از کانال‌های رسمی مانند فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها ورود کنند.

چمنیان درباره این که چه برنامه‌ای برای سال 96 دارد، گفت‌: در شش ماه آینده روزهای بسیار سختی را خواهیم داشت و این موضوع را از قبل پیش‌بینی کردیم. باید یک کار جدی را انجام دهیم و بعد از بازگشت از مسابقات سربلند باشیم.

او ادامه‌ داد: امیدوارم در سه ماه آینده تیم‌های ملی جوانان، بزرگسالان و تیم‌های باشگاهی موفق باشند تا ما با انگیزه مضاعفی در جام جهانی حاضر شویم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان درباره این که آیا او نماینده مربیان تیم‌ ‌ملی در مجمع فدراسیون فوتبال خواهد بود، گفت‌: تاکنون چیزی به من نگفته‌اند، اما خبری دیدم که بر اساس آن من باید در مجمع حاضر شوم. با این حال من در حال‌ خدمت به کشورم هستم و فرقی نمی‌کند چه کسی در مجمع حاضر شود.

او در پایان گفت‌: اردوی ما در تهران آغاز شده است و تا دو روز دیگر ادامه‌ دارد و بعد از آن تمریناتمان تا  بعد از سال 95 تعطیل می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان