ماهان شبکه ایرانیان

امری: آرسنال باید در تمامی جام ها نامزد قهرمانی باشد

اونای امری، سرمربی جدید آرسنال مدعی شد این تیم فصل بعد باید در همه رقابت ها کاندیدای قهرمانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره امروز اونای امری به عنوان جانشین آرسن ونگر و سرمربی جدید توپچی ها انتخاب شد و حالا او در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش از رویاهای بزرگ روی نیمکت آرسنال سخن گفته است.

 

 

اونای امری گفت: "باید از آرسن ونگر به خاطر میراثی که بر جای گذاشت تشکر کنم. همه مربیان برای من مرجع یادگیری بوده و من از آنها نکاتی را آموخته ام. زبان انگلیسی من فوق العاده نیست اما تلاش می کنم آن را بهبود دهم.

 

من همه بازیکنان را می شناسم و فکر می کنم همه آنها بسیار مهم هستند، من به بازیکنان آرسنال اعتقاد کامل دارم و باید با آنها به صورت فردی و رو در رو نیز صحبت کنم. من به بازیکنان که اینجا هستند باور دارم و هدفم این است که با این بازیکنان با استعداد کار بزرگی انجام دهیم.

 

 

فصل بعد برای تمامی عناوین تلاش خواهیم کرد و این موضوع چالش پیش روی ما خواهد بود. پس از 2 سال غیبت در لیگ قهرمانان، بسیار مهم است که به این رقابت ها بازگردیم و ما باید در بین بهترین باشگاه های لیگ برتر و تیم های جهان جای داشته باشیم.

 

هدایت آرسنال یک چالش بزرگ است، اما در زندگی حرفه ای من هر سال با چالش های جدید روبه رو شده ام و برای من، این چالش، رویایی بود که به حقیقت پیوست زیرا حالا اینجا هستم و این افتخار را دارم که جانشین آرسن ونگر شوم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان