با همکاری واحد اجرای احکام مجتمع شماره ۲۴ شورای حل اختلاف تهران صورت گرفت

آزادی ۶ محکوم زندانی با سازش ۶ پرونده مالی و خانوادگی

۶ محکوم با تلاش مدیر اجرای احکام مدنی مجتمع شماره ۲۴ شورای حل اختلاف تهران از زندان رهایی یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، 3 پرونده مالی به ارزش 118 میلیون ریال و 3 فقره پرونده با موضوع‌های خانواده اعم از نفقه فرزند، مهریه و نفقه همسر جمعاً به ارزش حداقل 114 میلیون ریال در اجرای احکام مجتمع شماره 24 شورای حل اختلاف تهران ویژه خانواده 3 با تلاش مدیر اجرای احکام مدنی مجتمع به مصالحه رسید و 6 نفر محکومین این پرونده‌ها از زندان رهایی یافتند.

 طبق خبر ارسالی از مجتمع شماره 24، در خصوص 6 فقره پرونده مالی و خانوادگی رسیدگی شده در سال 96، مجدداً بررسی و خواهان پرونده‌ها بصورت تلفنی دعوت و تلاش و مشاوره در راستای اصلاح ذات البین منتج به آزادی 6 نفر زندانی پرونده‌های مذکور شد.

در این راستا سه نفر محکوم با موضوع مطالبه وجه که هرکدام به ترتیب محکوم به پرداخت 108 میلیون ریال پس از یکسال،20 میلیون ریال پس از 3 ماه و 10 میلیون ریال پس از 5 ماه از گذشت محکومیت خود از زندان آزاد شدند.

همچنین در خصوص پرونده‌های خانوادگی آقای الف.. ن. محکوم به پرداخت 52 میلیون ریال نفقه فرزند پس از 2 ماه، آقای ک.. الف. محکوم به پرداخت 22 قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از 3 ماه و آقای م.. ح. محکوم به پرداخت 42 میلیون ریال نفقه و مهریه به میزان 110 قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از حدود 4 ماه از سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان آزاد شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر