ددپول ۲ صدرنشین باکس آفیس آخر هفته هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق روال همیشگی گیشه هفت سری به باکس آفیس آخر هفته هالیوود می‌زنیم تا از جدیدترین آمار فروش تازه‌های اکران هالیوود باخبر شویم. در باکس آفیس، این بار شاهد نبرد ابرقهرمان‌ها برای فتح صدر جدول فروش هستیم. با ورود ددپول ۲ به باکس آفیس صدرنشینی انتقام‌جویان ۲ به پایان رسید.

ددپول 2 صدرنشین باکس آفیس آخر هفته هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق روال همیشگی گیشه هفت سری به باکس آفیس آخر هفته هالیوود می‌زنیم تا از جدیدترین آمار فروش تازه‌های اکران هالیوود باخبر شویم. در باکس آفیس، این بار شاهد نبرد ابرقهرمان‌ها برای فتح صدر جدول فروش هستیم. با ورود ددپول 2 به باکس آفیس صدرنشینی انتقام‌جویان 2 به پایان رسید.

باکس آفیس آخر هفته هالیوود 18 تا 20 می (28 تا 30 اردیبهشت)

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1 ددپول 2 125 125
2 انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت 28,6 595
3 باشگاه کتاب 12,5 12,5
4 پایه مهمانی 7,7 31
5 رخنه 6,4 28,7
6 نمایش سگ‌ها 6 6
7 Overboard 4,7 36,9
8 یک مکان ساکت 4 176,1
9 خشم (Rampage) 1,5 92,4
10  مستند RBG 1,2 3,8

 

ددپول 2 انتقام‌جویان را به عقب راند

در‌حالی‌که انتقام‌جویان 2 در چند هفتۀ اخیر صدر جدول فروش را در انحصار خود درآورده بود، کمپانی مارول  جدیدترین فیلم ابرقهرمانی‌اش ددپول 2 را روانۀ سینماها کرد تا در رقابت با سایر کمپانی‌های فیلمسازی صدر باکس آفیس را همچنان در اختیار داشته باشد. همانگونه که انتظار می‌رفت ددپول 2 (Deadpool 2) در اولین هفتۀ اکرانش با استقبال مخاطبان روبرو شد و با فروش 150 میلیون دلاری در صدر نشست و انتقام‌جویان را یک پله به عقب راند. این فیلم در اولین روز اکرانش با فروش 53٫3 میلیون دلاری رکورد فروش روز اول فیلم‌های مناسب برای بزرگسالان را شکست.

پایه مهمانی هم با دو پله سقوط چهارمین فیلم پرفروش آخر هفتۀ گذشته شد و فیلم تازه اکران‌شده باشگاه کتاب در اولین هفتۀ اکرانش سومین پرفروش باکس آفیس شد. رخنه نیز در دومین هفتۀ اکرانش دو پله سقوط کرد و پنجمین فیلم باکس آفیس شد.

ددپول
رایان رینولدز در فیلم ددپول

ددپول وارد می‌شود

ددپول نام یکی از شخصیت‌های تخیلی کتاب‌های کمیک مارول کامیکس است که ضد‌قهرمانی با ویژگی‌های ابر‌انسانی است و در کنار قدرت و مهارت‌های رزمی، شخصیت بامزه و شوخ‌طبعی دارد که باعث خنده مخاطب نیز می‌شود. سال 2016 اولین فیلم مجزا بر اساس این ضدقهرمان محبوب و با همین نام به کارگردانی تیم میلر ساخته و با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد. قبل از این فیلم شخصیت ددپول در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (2009) در کنار سایر کاراکترهای ابرقهرمانی حضور داشت. شاید برای شما جالب باشد بدانید که کمپانی فاکس قرن بیستم که انتشار این فیلم را به عهده دارد پیش از ساخت ددپول 1 تمایلی به ساخت فیلمی مستقل با محوریت این کاراکتر نداشت و آن را جذاب نمی‌دانست، اما بعد از موفقیت چشمگیر ددپول 1، ساخت ادامۀ آن را در برنامه‌های زودهنگام خود قرار داد. حالا بعد از دو سال ددپول 2 به کارگردانی دیوید لیچ (کارگردان بلوند اتمی)  روی پرده می‌آید تا تلاشش را برای شکستن رکوردهای پیشین فیلم‌های ابرقهرمانی بکند.

فیلم سینمایی ددپول 2
فیلم سینمایی ددپول 2

داستان فیلم

داستان این فیلم در ادامۀ اتفاقات فیلم اول پیش می‌رود. ددپول پس از از سر گذراندن حوادث سخت گذشته، در‌حالی‌که سعی می‌کند زندگی طبیعی‌ای داشته باشد، متوجه پسری با قدرت‌های ماورائی می‌شود که در خطر نیروهای شرور قرار دارد. نیروی پلیدی که از آینده برای نابودی پسر آمده است. اینجاست که ددپول وارد می‌شود تا از پسر محافظت کند و باید در این مسیر با نیروهای قدرمتند و شروری مانند نینجاها و… مبارزه کند؛ کاری که برای انجامش به کمک نیاز دارد، پس ابرقهرمان‌های دیگر نیز وارد میدان می‌شوند… .

بازیگران:

رایان رینولدز، مورنا باکرین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند، استفان کاپیچیچ صداپیشه شخصیت پیوتر راسپوتین / کلوسوس، زازی بیتس ، جاش برولین، جک کسی

ددپول 2 را ببینید و دیدگاهتان دربارۀ آن را با سایر دوستانتان در گیشه هفت در میان بگذارید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر